Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: با اینکه برای تکمیل و آبگیری سد نرماب یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما تاکنون فقط ۵۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مینودشت، هادی حق‌شناس امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: سد نرماب پروژه‌ای بزرگ و ملی است که باید تلاش کنیم تا هر چه سریع‌تر آبگیری شود و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیری‌های لازم را با پیمانکار پروژه و همچنین برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز انجام خواهیم داد.

استاندار گلستان با بیان اینکه  کل اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه اعم از دیواره سازی، جابجایی روستاهای پایین دست و غیره حدود یک‌هزار و 700 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: تاکنون تنها حدود 500 میلیارد تومان آن تأمین شد.

وی افزود: اگر این پروژه به بهره‌برداری می رسید به طور قطع خسارت سیلاب در این استان کمتر از چهار هزار و 800 میلیارد تومان کنونی بود.

بانک‌های بوشهر در تکمیل واحدهای اقتصادی و تولیدی همکاری کنندهمتی خبر داد: پرونده 150 صادرکننده متخلف روی میز دستگاه قضا/ سامانه تکمیلی نیما راه اندازی می‌شودوزارت بهداشت برای تکمیل بخش جراحی قلب خراسان شمالی چاره‌اندیشی کند

حق‌شناس گفت: اگر پیش از وقوع بحران، مقدار اندکی از اعتبارات به پیشگیری اختصاص یابد، بدون شک خسارات حوادث و هزینه‌های مقابله و بازسازی کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اختصاص چهار هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای بازسازی مناطق سیل‌زده، بیان داشت: هرچند سیل، تهدید و مشکل بود، اما می‌توان در کنار آن، سایر مشکلات استان از جمله مشکلات زیرساختی و تأسیساتی را حل کرد.

استاندار گلستان افزود: برای جبران خسارات سیل و انجام عملیات زیرساختی به شهرداری مینودشت مبلغ 300 میلیون تومان و به شهرداری دوزین 255 میلیون تومان اختصاص خواهد یافت که البته این مبالغ به هیج عنوان نباید صرف هزینه‌های جاری شود.

وی با اشاره به 800 واحد مسکونی خسارت دیده در این شهرستان گفت: در این شهرستان 600 واحد احداثی و 200 واحد تعمیری داریم که مشکلی در پرداخت تسهیلات وجود ندارد؛ اگر مشکلی هست شهرستان حتما به ما اعلام کند تا با رفع مشکلات، روند پرداخت تسهیلات را تسریع ببخشیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه

آقای زارع به مناسبت روز زمین پاک گفت:با اعتبار تخصیص یافته پس از ۱۱ سال توقف، عملیات ساخت این طرح از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: این طرح با حدود نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت از سال ۹۱ متوقف شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این طرح با زیربنای پنج هزار متر مربع ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مراغه در ادامه گفت: تکمیل این طرح در توسعه گردشگری علمی منطقه و تحقیقات فسیلی کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.
زارع  افزود: بهره برداری بی رویه از مراتع سهند را در استانه بحران قرار داده است.

وی گفت: با ورود بیش از ظرفیت دام به مراتع موجب از بین رفت علوفه‌های خوش خوراک مراتع شده است.

به گفته وی، برنامه ریزی برای حفاظت از مراتع سهند برای نسل‌های آیند یک ضرورت است.

رئیس حفاظت محیط زیست مراغه در ادامه خواستار مدیریت و ساماندهی واحد‌های تولید خشکبار، چرم سازی و صابون سازی سنتی مراغه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت