Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرد.

به گزارش نشریه هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا امروز (دوشنبه) در مقاله‌ای در روزنامه «میامی هرالد» به انتقاد از سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مقاله تلاش دونالد ترامپ را برای احداث یک دیوار در امتداد مرز مکزیک مورد انتقاد قرار داد و سیاست‌های ضدمهاجرتی او را «حمله به شرافت جامعه لاتین» خواند و گفت این گونه سیاست‌ها باعث می‌شوند رأی دهندگان از حضور در انتخابات بهراسند.

بایدن در این مقاله نوشت: ما ملت قوانین و ملتی متشکل از مهاجران هستیم. کشور ما از مردم سخت کوش و دلسوز، از فرهنگ و کشورهای مختلف تشکیل شده و این یک قدرت غیرقابل انکار است.

وی همچنین از کنگره آمریکا درخواست کرد به سرعت به بیش از ۸۰۰ هزار مهاجر آمریکایی که از زمان کودکی به صورت غیرقانونی به آمریکا آورده شده اند، شهروندی اعطا کند.

بایدن ضمن مخالفت با دیوار مرزی ترامپ، اعلام کرد قصد دارد بودجه دولت فدرال را به جای ساخت دیوار مکزیک، صرف تقویت نظارت و امنیت در مرزها کند. وی معتقد است یافتن یک راهکار دیپلماتیک با کشورهای آمریکای مرکزی می‌تواند شیوه‌ای برای کاهش هجوم مهاجران از این کشورها به خاک آمریکا باشد.

وی نوشت: در دوره ترامپ، صحنه‌های وحشتناکی در مرزها دیده شده است. کودکان در قفس‌ها نگهداری شدند، آن‌ها را از آغوش مادرانشان جدا کردند، به سمت مهاجران گاز اشک آور پرتاب کردند، اقداماتی که ارزش‌های آمریکا را زیر پا می‌گذارد و توانایی ما را برای رهبری در عرصه جهانی کاهش می‌دهد.

بایدن همچنین تأکید کرد: اگر من به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شوم، در وهله اول اطمینان حاصل خواهم کرد که سیاست‌های ما در آمریکا بار دیگر ارزش‌های این کشور را هم در بر داشته باشد.

جو بایدن که در ماه آوریل سال جاری میلادی نامزدی خود را به صورت رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرد، تاکنون بارها در نظرسنجی‌های مختلف رتبه نخست را در حزب دموکرات کسب کرده است. وی حتی در برخی از نظرسنجی‌ها از دونالد ترامپ نیز پیشی گرفته است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در اسرائیل: آنچه ما دیدیم یک چیز واقعا وحشتناکی است ؛ 11 متر بود! (فیلم)
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند