Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:16:04 GMT

چند خبر از اداره کل کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۷۱۹۸

چند خبر از اداره کل کمیته امداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرپل ذهاب گفت : فعالیت‌های تابستانی کانون دائم فرهنگی تربیتی ولایت با حضور ۳۰۰ نفر عضو از اعضای خواهر و برادر آغاز گردید.

وی با توجه به اینکه کانون سرپل ذهاب یکی از کانون‌های فعال و دائم کمیته امداد است ودر تمام فصول سال برنامه دارد گفت : در ترم تابستان جهت پر بار نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های حرفه آموزی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، احکام، قرآن، ورزشی، اردو‌های تفریحی درون استانی و خارج از استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح کانون موقت تابستانی سنقر

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد:مراسم افتتاحیه کانون موقت تابستانی امداد سنقر با حضور معاون فرماندار و مسئولین در مجتمع فرهنگی تربیتی برگزار گردید.

قربانی معاون فرماندارسنقر از خدمات ارزشمند امداد به محرومین تقدیر وتشکر کرد و خواستار بهره مندی بیشتر مددجویان از خدمات امداد شد.

وی گفت : کانون موقت تابستانی جهت خواهران و برادران به تعداد ۱۶۰ نفر در ایام هفته در زمینه کلاس‌های متنوع شامل آموزشی، هنری، اجتماعی، دینی و ... جهت دانش آموزان و سایر رده‌های سنی مشخص جهت مددجویان شهری و مناطق محروم با استفاده از استادان مجرب فعالیت می‌کند .

اهداء ۱۲سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرپل ذهاب

حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرپل ذهاب گفت:طی مراسمی با حضور قائم مقام امداد استان و امام جمعه موقت شهرستان سرپل زهاب با همت موسسه خیریه یاران امید ۱۲سری جهیزیه شامل یخچال و اجاق گاز به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال بین مزدوجین تحت حمایت توزیع گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین نیک اندیش خواهان همکاری و تعامل هرچه بیشتر خیرین در راستای کمک به تامین جهیزیه مددجویان تحت حمایت امداد برای تشکیل یک زندگی آسان گردید .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون دائم فرهنگی تربیتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد