Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: برای هر واحد اقتصادی در روستا از ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات داده می شود و سالیانه نیز ۲۵ میلیارد تومان به حساب آن استان واریز می‌شود. . ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  محمد سعیدی کیا در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سرپل ذهاب اظهار کرد: آبادکردن کشور نیازمند افکار، مغز‌ها و دست‌های مردم است و شعار بنیاد مستضعفان برای توانمندسازی و آبادی، کار برای مردم و با مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: کار اساسی انجام دهید و نقاط محروم را آباد کنید محروم‌ترین و جنوبی‌ترین نقطه کرمان «قلعه گنج» را انتخاب کردیم و کار با محوریت مردم شروع شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هدف ما این است که بستر امنی برای کار و تلاش مردم شامل حمایت و زدودن مقررات زاید فراهم کنیم تا استعداد‌ها رشد پیدا کند و شکوفا شود.

سعیدی کیا گفت: بنیاد مستضعفان برای توانمندسازی مردم در کنار دولت است و اعتقاد ما این است که با پول نفت کشور آباد نمی‌شود و تا مردم کار نکنند آبادی به دست نمی‌آید.

شرط تاب‌آوری در روستاهای کشور چیست؟

سعیدی کیا ادامه داد: ما در مناطقی شروع به کار کردیم که استعداد‌های خوبی وجود دارد، اما تاکنون امکان بروز و ظهور نداشته اند و تلاش ما برای رشد آن‌ها است که تا مردم بدانند که می‌توانند مناطق خود را آباد کنند و زندگی خود را ارتقا دهند.

وی از امضای تفاهم نامه‌هایی با استانداران برای توانمند سازی مردم در مناطق محروم خبرداد و گفت: اکنون بنیاد مستضعفان در 10 منطقه محروم در استان‌های مختلف در حال کار است که در همه کار‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشت و درمان ورود می‌کند و اعتقاد ما بر این است آبادی جایی است که همه نیاز‌های مردم را با محوریت معیشت پایدار دنبال می‌کند.

سعیدی کیا گفت: برای هر واحد اقتصادی در روستا از 100 میلیون تومان تا 2.5 میلیارد تومان تسهیلات می‌دهیم و سالیانه نیز 25 میلیارد تومان به حساب آن استان جاری می‌شود که از آخر تیر به حساب استان‌ها واریز می‌شود.

وی گفت: از 25 میلیارد تومان سهمیه استان تاکنون سه هزار و 300 واحد به تصویب بانک رسیده که سه هزار و 100 تن موفق به دریافت تسهیلات شده و 2 هزار و 100 واحد به بار نشسته است.

امروز در تفاهم نامه‌ای بین استاندار کرمانشاه با بنیاد مستضعفان، سرپل ذهاب پایلوت اقتصاد مقاومتی قرار گرفت تا در توانمند شدن مردم در حوزه‌های اقتصادی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تعاونی روستایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تعاونی روستایی سازمان تعاونی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سعیدی زاده مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در نشست خبری تشریح برنامه‌های چله رضوی و بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: رویکرد‌های تحولی در دو سال اخیر مد نظر بوده است، جشنواره امام رضا بیست سال گذشته یک جشنواره عمومی بود، اما برای تخصصی شدن آن جلسات مختلفی برگزار شد و اتفاقی که امسال تجربه می‌کنیم این است که جشنواره حرفه ای‌تر و تخصصی‌تر شده است.

وی ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، سامانه و اپلیکیشنی با نام منظومه رضوان رونمایی می‌شود که در آن در زمینه ابعاد مختلف سیره رضوی، سوژه‌ها و دیباچه‌های مختلفی در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد و هنرمندان برای تولید آثار فاخر رضوی دسترسی آسانتری به سوژه‌ها و نظرات کارشناسان صاحبنظر خواهند داشت.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام گفت: استفاده از هنرمندان شاخص و تراز در مدیریت جشنواره از دیگر رویکرد‌های این جشنواره است.

سعیدی زاده به راه اندازی پنجره درگاه تولیدات رضوی هم اشاره کرد و افزود: این درگاه برای بهره گیری عموم از تولیدات جشنواره پس از برگزاری جشنواره و کیفی سازی آنها طراحی شده است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام از حمایت ۵ میلیارد تومانی از هنرمندان در جریان تولیدات جشنواره رضوی خبر داد و گفت: منابعی را برای تولید و ارتقای تولیدات به عنوان اعتبار حمایتی در فضا‌های مختلف رضوی در اختیار هنرمندان قرار می‌دهیم.

*برگزاری دوره‌های آموزشی برای هنرمندان
سعیدی زاده به ارتقای فنی هنرمندان اشاره و تصریح کرد: مداخله فرایندی ما برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتباط با جامعه اساتید بوده است و تاکنون کارگاه‌های تخصصی برگزار کرده‌ایم.

*موسسات تخصصی مردم محور
وی گفت: انتخاب موسسات تخصصی با رویکرد مردم محور بنای بنیاد برای زیست بوم رضوی بوده است، ما به حلقه‌های میانی در فضای فرهنگ و هنر توجه داشتیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در پایان گفت: امیدوارم جشنواره امام رضا (ع) تا ۴ سال آینده به عنوان یکی از حرفه ای‌ترین جشنواره‌های دینی کشور در حوزه فرهنگ و هنر تثبیت شود. دوره گذار جشنواره به پایان رسید و امسال نخستین سال شکل گیری جشنواره حرفه‌ای است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی