Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین وائلی رئیس موسسه الدلیل‌، اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای همه کادر موسسه شما و شیخ عبد المهدی کربلایی و در رأس همه آیت‌الله سیستانی دارم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: شمارا یک نصیحت می‌کنم و اینکه برای خدا فعالیت کرده و در کارهای کوچک و بزرگ پس از توکل به خدا فعالیت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط موسسه الدلیل بیان کرد: فعالیت‌های عقیدتی موسسه الدلیل بسیار مهم و مبارک است و از فعالیت‌های شما تقدیر می‌کنم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: مؤسساتی نظیر موسسه الدلیل وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده‌دارند چون با توجه به شبهات و فضای ایجادشده در عصر حاضر پاسخگویی به این شبهات باید مورد تأکید باشد، فعالیت اساتید این موسسه نظیر پژوهشگران بسیار مهم و موردتوجه است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آثار موسسه الدلیل تصریح کرد: این آثار بسیار پربار است که از خدا می‌خواهم شما را در این مسیر موفق کرده و توفیقات روز افزون به شما بدهد.

وی خاطرنشان کرد: موسسه‌ای مثل موسسه الدلیل با این فعالیت‌های مهم نیازمند نظارت دقیق مرجعیت دینی دارد که به لطف خدا آیت الله سیستانی گزینه مناسبی دراین زمینه است.

انتهای پیام/ 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان با اشاره به نامگذاری اول ماه ذیقعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا یازدهم ماه ذیقعده ولادت امام رضا (ع) به عنوان «دهه کرامت»، اظهار کرد: این دهه در سال جاری از جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز و در دوشنبه ۳۱ اردیبهشت پایان می‌یابد.

وی به عشق و ارادت قلبی مردم مسلمان و انقلابی ایران به اهل بیت (ع) به ویژه هشتمین ستاره تابناک آسمان ولایت و امامت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی و برگزاری جشن‌های مردمی و ایجاد فضای شاد و مفرح در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: تبیین و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم معنوی، نشر فرهنگ رضوی، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی، تشریح اصل ولایت‌مداری و تبیین سلوک نورانی خاندان عصمت و ولایت از رویکردها و اهداف این ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود استان به منظور گسترش مفاهیم اسلامی، تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، مراکز فرهنگی و هنری، هیئات مذهبی و حوزه‌های علمیه در دهه کرامت دوچندان شود.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت، گفت: برگزاری جشن در شهرها، محلات و روستاها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوهای مساجد، ادارات و پارک‌ها از برنامه‌های این ستاد در استان گیلان است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری به حضور خادمان رضوی در سطح استان اشاره کرد و افزود: تکریم از دختران نمونه، قرائت زیارت امین الله در مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، فعال شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین آذین بندی و چراغانی میادین، بلوارها و معابر عمومی از جمله دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره‌های فرهنگی و هنری متعددی به مناسبت این دهه خجسته برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: برگزاری مراسم با بهره‌مندی از ظرفیت نماز جمعه روزهای ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت سراسر استان با دعوت از سخنرانان و ستایشگران از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت است.

کد خبر 6085366

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان
  • پاسخگویی ۸۳ کارشناس احکام، عقاید و قرآن به بیش از ۳ هزار تماس مردمی در حرم رضوی