Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا جوان جعفری افزود: در این نشست، استادان و مدیران گروه حقوق دانشگاه ها به لزوم تعامل دانشگاه و دستگاه قضایی، استفاده از نظرات نخبگان دانشگاهی در کارگروه بررسی لوایح و نشست های حقوقی، آموزش ضمن خدمت قضات، امکان استفاده دانشجویان از دادگاه ها و دسترسی محققان دانشگاهی به منابع و آرای دادگاه ها و لزوم تفاهم و تعامل بیشتر دو نهاد ارزشمند وکالت و قضاوت، تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در حال برنامه ریزی برای برداشتن گام های آتی در این زمینه هستیم و لازم است برای شناسایی امکانات همدیگر به دنبال زبان و ادبیات مشترک باشیم تا بتوانیم از توانمندی های متقابل سود ببریم.

وی گفت: برخی دانشجویان این رشته در دانشگاه ها افرادی هستند که در دادگستری ها و مراکز قضایی مشغول کار هستند و موضوعات تحقیقاتی و پایان نامه خود را در ارتباط با نوع فعالیت خود در حوزه قضایی یا شهر محل خدمت خود انتخاب می کنند که برای کارهای پژوهشی و تحقیقاتی دسترسی محدود داشته و با مشکل مواجهند.

جوان جعفری افزود: دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی رشته حقوق دارای توانایی بسیار و آماده انجام طرح های پژوهشی هستند ولی دسترسی به امکانات، آمار و اطلاعات لازم برای کار پژوهشی ندارند که تعامل و همکاری دستگاه قضایی در این زمینه موجب افزایش فعالیت های پژوهشی آنان خواهد شد.

۲۰۳۰ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان