Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ مهاجمان مسلح از بیرون ساختمان مسجد و حداقل ۴ بار به داخل آن شلیک کرده اند. در این حمله به کسی آسیب وارد نشده است.

پلیس سئوتا تحقیقات درباره این حمله را آغاز کرده است.

شهر سئوتا وابسته به اسپانیا بوده و درون سرزمین مراکش جای دارد. ۴۳ درصد جمعیت آن مسلمان هستند. خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه از ۷۴ سارق به‌عنف و قاپ‌زنی حرفه‌ای در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از چندین روز کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی تعدادی از سارقان به عنف و قاپ‌زن شدند و در نهایت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضائی، عملیات متعددی را به اجرا گذشتند و در مجموع ۷۴ نفر از سارقان به عنف حرفه‌ای و قاپ‌زن را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده افزود: این افراد در بازجویی‌های اولیه به سرقت بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه اعتراف کردند و با دستگیری این افراد ۲۱ باند سرقت نیز منهدم شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: علاوه بر سارقان دستگیر شده، چند کلاهبردار و اخاذ هم دستگیر شده‌اند، همچنین مالخران اموال مسروقه نیز شناسایی، برخی از آنان دستگیر شدند و برخی دیگر نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

سردار ولیپور گودرزی با بیان اینکه عمده افراد دستگیر شده، سابقه‌دار و جزو سارقان حرفه‌ای هستند، گفت: هماهنگی خوبی با دستگاه قضائی داریم و این افراد روانه زندان خواهند شد؛ بعد از آن هم با پابندهای الکترونیک کنترل خواهند شد.

وی در خصوص آمار سرقت مسلحانه ادامه داد: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما در مواردی همچنان سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم، همچنین قانون تشدید مجازات در حال پیگیری است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد امنیت کنکور سراسری گفت: در زمینه کنکور کارگروهی در وزارت کشور تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی درباره اینکه آیا انتشار ویدئوهایی مانند زورگیری در بزرگراه صدر نشان‌دهنده افزایش جرایم خشن است یا خیر، گفت: چنین مواردی در گذشته هم وجود داشته، اما در گذشته ضریب نفوذ اینترنت به اندازه امروز نبوده است؛ آمارها نشان می‌دهد که در چنین سرقت‌هایی با کاهش روبه‌رو هستیم، اما انتشار گسترده ویدئو سبب می‌شود که افراد بیشتری از وقوع یک مورد باخبر شوند، در این پرونده همانطور که اخبارش منتشر شد، کاراگاهان پلیس آگاهی در کمترین زمان ممکن مجرمان را شناسایی کردند.

وی درباره روند وقوع جرایم از سال ۱۴۰۱ به بعد خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ به دلیل اتفاقاتی که رخ داد شاهد افزایش ۲۰ درصدی جرایم بودیم و در ماه‌های پایانی سال موفق به توقف رشد این روند شدیم و در سال ۱۴۰۲ نیز با اقدامات انجام شده، وقوع جرایم ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد.

کد خبر 747497

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری