Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@05:27:16 GMT

مجیدی: تاکیدات تاج باعث دلگرمی من است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۷۴۷۰

سرمربی تیم امید ایران گفت: اردوی تیم امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.به گزارش بلاغ،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،فرهاد مجیدی،سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه امروز با رییس،سرپرست دبیرکلی و مسولان بخش های مختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد:از حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم ملی امید کمال سپاس را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این اردو،به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.

وی ادامه داد:اردوی تیم امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.خوشحالم که مجموعه ای از بازیکنان مستعد و با انگیزه را در اختیار داریم.به طور حتم،این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال های آتی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را برتن خواهند کرد.این موضوع مسولیت آنها را بیشتر می کند.


مجیدی خاطرنشان کرد:اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دور اندیشانه ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است.در جلسه امروز،کلیه جزییات اردویی،مسابقات،پشتیبانی،بین امللی با حضور آقای تاج مورد بررسی قرار گرفت و تاکیدات رییس فدراسیون فوتبال به بخش های زیر مجموعه باعث دلگرمی برای من است.برنامه های تیم امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این رقابت‌ها جنبه انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد و ۳ تیم دور نهایی به المپیک راه خواهند یافت.

در این دوره ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت می‌پردازند و تیم اندونزی برای نخستین بار به مرحله نهایی صعود کرده است.

مسابقات در شهر‌های الریان، دوحه و الوکره برگزار می‌شود. نتایج روز‌های نخست و دوم و برنامه روز سوم مسابقات به این شرح است:

گروه یک:
استرالیا ۰ - ۰ اردن
قطر ۲ - ۰ اندونزی
تیم قطر با ۳ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های استرالیا و اردن با یک امتیاز دوم و سوم هستند و تیم اندونزی بدون امتیاز چهارم است.

 گروه دو:
ژاپن ۱ - ۰ چین 
کره جنوبی ۱ - ۰ امارات

 تیم‌های ژاپن و کره جنوبی با ۳ امتیاز و به علت امتیاز انضباطی اول و دوم و تیم‌های امارات و چین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.
گروه سه:
عربستان (مدافع عنوان قهرمانی) ۴ - ۲ تاجیکستان 
عراق ۰ - ۲ تایلند 
تیم‌های عربستان و عراق با ۳ امتیاز اول و دوم و تیم‌های تاجیکستان و عراق بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

گروه چهار:
برنامه - چهارشنبه ۲۹ فروردین:
ازبکستان - مالزی
ویتنام - کویت
در جدول گلزنان ایمن یحیی از عربستان با ۲ گل در صدر قرار گرفت.

تا کنون در ۶ بازی ۱۲ گل به ثمر رسیده و میانگین ۲ گل در هر بازی ثبت شد.

در دور مقدماتی ایران دوره ۴۳ تیم شرکت کردند که در ۹ گروه ۴ تیمی و دو گروه سه تیمی رقابت کردند تیم ایران در گروه پنج در تاشکند ازبکستان با ۳ گل تیم هنگ کنگ و با ۴ گل تیم افغانستان را مغلوب کرد و با یک گل از تیم ازبکستان شکست خورد و با ۶ امتیاز و قرار گرفتند در رده دوم نتوانست صعود کند. تیم ایران آخرین بار در المپیک ۱۹۷۶ مونترال حاضر شده است.

مسابقات فوتبال امید‌های آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در دوره قبل در سال ۲۰۲۲، تیم‌های عربستان، ازبکستان و ژاپن اول تا سوم شدند.

در فوتبال امید‌های آسیا تیم عربستان با یک قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان با یک قهرمانی و نایب قهرمانی دوم و تیم‌های ژاپن و عراق با یک قهرمانی و سومی در رده چهارم قرار دارند.

تیم ایران در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ در دور گروهی و در سال ۲۰۱۶ در دور یک چهارم نهایی حذف شد و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۴ در دور مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید