Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال زنان کامرون در جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه با شکست ۳ بر صفر برابر انگلیس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. این دیدار پر از حاشیه و لحظات جنجالی بود. بازیکنان تیم آفریقایی دو بار داور را تهدید به ترک زمین کردند.

ابتدا این کار را پیش از پایان نیمه نخست انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور گل مردود انگلیس را توسط VAR قبول کرد و این موضوع باعث خشم بازیکنان کامرون شد. در نیمه دوم دوباره VAR علیه این تیم عمل کرد و گل انشوت را آفساید اعلام کرد.

این اتفاق‌ها توسط فیفا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما آن‌ها تنها صحنه‌های جنجالی بازی نبودند. در این بازی ضربه با آرنج، خطا‌های شدید و آب دهان انداختن دیده شد. کار تا جایی پیش رفت که در یک صحنه داور هم هل داده شد و ممکن بود تعادلش را از دست بدهد. بازیکنان کامرون در اغلب اوقات به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و زمانی که در تونل حضور داشتند با چشمان گریان فیفا را به نژاد پرستی محکوم کردند.

سرمربی کامرون و دیگر بازیکنان ذخیره این تیم، شروع به آرام کردن هم تیمی‌هایشان کردند. سرمربی کامرون پس از بازی گفت که داوری بر علیه ما بود. با این حال این تصمیمات را به خاطر نژادپرستی نمی‌دانست. از طرفی فیل نویل، سرمربی انگلیس نسبت به چهره بدی که بازیکنان کامرون به نمایش گذاشتند واکنش نشان داد و گفت: رفتارشان خجالت‌آور بود. هفت میلیون نفر این بازی بین‌المللی را برابر کامرون با این رفتار‌ها تماشا کردند.

منبع: ایسنا

انت‌ها‌ی پیام/

فیفا به نژادپرستی محکوم شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها جام جهانی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم

محمدرضا زنوزی  مالک باشگاه تراکتور  پیش از تمرین امروز در جمع اعضای تیم، اظهار کرد: من در ۲ ماه اخیر درگیر بیماری همسرم بودم و مشکلات و کاستی‌هایی در مجموعه وجود داشت که متأسفانه حضور نداشتم. از تمامی هواداران، بازیکنان، کادرفنی، سایر اعضای تیم، مدیریت باشگاه، اعضای هیئت مدیره، رسانه و کارکنان باشگاه که در مراسمات همسرم در کنار من و فرزندانم بودند، تشکر می‌کنم. شما برای ابراز همدردی با پیراهن مشکی بازی کردید که اقدام با ارزشی است. به هر حال فوتبال است. یک روز پیروز می‌شویم و روز دیگری نمی‌توانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم. فوتبال یک رشته ورزشی متفاوتی بوده و همین غیرقابل پیش‌بینی بودنش باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه می‌توانستیم با کسب نتایج خوب در سه بازی اخیر به صدر جدول برسیم، تصریح کرد: یکسری اتفاقات رخ داد که باعث شد نتایج آن طور که می‌خواستیم رقم نخورد. شما تمام تلاش‌تان را انجام دادید و گاهاً با یک اشتباه، برد به مساوی و باخت تبدیل می‌شود. فوتبال همین است. برخی روزها هم خوب بازی نمی‌کنیم، اما اشتباه رقباء باعث می‌شود که دست پُر از زمین خارج شویم.

تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت

او با تأکید بر اینکه تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، گفت: متأسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین بوده و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، اما برنده نمی‌شوید.

باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم

زنوزی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی، مطرح کرد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، اما بازهم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تاثیرگذار بوده و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. ۲۱ امتیاز دست نخورده و جام حذفی باقی مانده و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

او یادآور شد: یادم می‌آید گسترش فولاد در زمان دسته یک، پنج بازی مانده به پایان رقابت‌ها، حدود هشت امتیاز از تیم صدرنشین عقب بود. همه اعضای تیم هم قسم شده و در پنج بازی متوالی پیروز شدیم. سرانجام با تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ‌برتر بازماندیم؛ البته ۲ امتیاز از دیدار با نساجی مازندران طلب داشتیم که رئیس هیئت فوتبال استان مازندران، مسئول لیگ یک بود و مانع دو امتیازمان شد که در نهایت شایستگی‌های خودمان را نشان دادیم.

او با بیان اینکه تلاش‌مان را برای کسب ۲۱ امتیاز باقی مانده انجام می‌دهیم، بیان کرد: فقط کار خودمان را انجام داده و به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت ندهیم. بازیکنان بزرگی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هر مربی و کارشناس می‌گوید تراکتور دو تیم همسطح دارد. گاهاً به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از  خمز ایراد گرفت. او  هم در انتخاب بازیکنان از بین ۲،بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی هم ایراد گرفت؛ چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم. 

سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد

زنوزی خواستار یکدلی و هم قسم شدن اعضای تیم شد، بیان کرد: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد. هر کدام از شما توان فنی بالایی دارید و یک نفر باید شما را هماهنگ کند تا در زمین موفق شویم. از خمز به دلیل زحمات فراوانی که متحمل شد تقدیر و تشکر می‌کنم. او در بدترین زمان ممکن با نظر خودش جدا شد. خمز دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد. 

او ادامه داد: هیئت مدیره  و مدیرعامل گزینه‌های سرمربی‌گری را بررسی کرده و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند. از مظفری‌زاده که تیم را خوب مدیریت کرده‌اند و همچنین از نصیرزاده و اعضای هیئت مدیره همچون  الیاسی، رستگارپور، انیسه و محمودزاده و سایر مدیران تیم به جهت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل ۲،برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند

زنوزی با بیان اینکه شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل ۲برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند، گفت: تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست.  خلیل‌زاده، آلوز و مظفری‌زاده در این راستا تلاش کرده‌اند و امیدوارم در پایان فصل نتایج آن را ببینیم. 

او با بیان اینکه شکست مقابل ذوب‌آهن را باید در دیدار جام حذفی جبران کنید، اظهار کرد : کار خودتان را به دور از حواشی انجام داده و تمرکزتان را حفظ کنید. کسانی موفق هستند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. وقتی مطالبی علیه شما نوشته می‌شود، به جای اینکه روحیه‌تان را ببازید و ناراحت شوید؛ شجاعت به خرج داده و به خودتان بیایید و در زمین توانایی‌هایتان را ثابت کنید. 

مالک باشگاه تراکتور تأکید کرد: امسال خیلی خوب بودید و در چند دیدار ابتدایی و بازی با شمس‌آذر در تبریز و ذوب‌آهن در اصفهان بدشانسی آوردیم.

 سال آینده بازیکنان بزرگی جذب خواهیم کرد

او با تأکید بر اینکه سال آینده بازیکنان بزرگی جذب خواهیم کرد، گفت: چهار، پنج بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، اکنون هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیالشان راحت باشد.

زنوزی خاطرنشان کرد: ما تمام بدهی‌های قبل از خودمان و زمان خصوصی‌سازی را تسویه کرده‌ایم. اکنون بدهی نداریم و به عنوان اولین تیم برای مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌ایم.

او خطاب به اعضای تیم، گفت: از شما می‌خواهم که در هفت دیدار باقی مانده و مسابقات جام حذفی به خاطر من، زحمت‌کشان گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک و هواداران‌مان با تمرکز بالا و بیش از توان و ظرفیت تلاش کنید. با تلاش و همت کارکنان شرکت‌های تابعه دریک هزینه‌های تیم تأمین می‌شود. ان شا الله  فردا بازی را می‌بریم و در شش بازی آینده و جام حذفی هم پیروز می‌شویم. موفقیت در هر دو جام دور از دسترس نیست. تمام تیم‌ها شانس یکسانی در جام حذفی دارند، شما بازیکنان بزرگی هستید و می‌توانید این کار را انجام دهید.

هواداران به صورت یکدل پشت تیم‌شان باشند

او در پایان گفت: من از هواداران تشکر کرده و خواهش می‌کنم به صورت یکدل پشت تیم‌شان باشند. امسال نتایج خوبی کسب شده و سال آینده باید تیم قدرتمندتری داشته باشیم. هواداران حمایت کنند تا دل من هم آرام باشد و بتوانیم تیم بهتری نسبت به امسال بسازیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر