Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله حسن‌زاده ظهر دوشنبه در ششمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار کرد: همه واحدهای تولیدی و صنعتی که مستقیماً دچار خسارت شده‌اند، بررسی و مشخص شده‌اند و حتی میزان خسارت‌های آنها نیز برآورد شده است.

وی افزود: واحدهایی که در حوزه میراث فرهنگی دچار مشکل شده‌اند باید از سوی این مجموعه میزان خسارت‌ها اعلام شود زیرا آمار اعلام شده با واقعیت‌ها اندکی متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان تیرماه وضعیت خسارت واحدهای تولیدی در استان را مشخص کنیم و نسبت جبران خسارت‌های این واحدها اقدام کنیم.

حسن‌زاده گفت: تعدادی از واحدها به دلیل ابگرفتگی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و قطع بودن راه ارتباطی به صورت غیرمستقیم از سیلاب خسارت دیدند و امکان فعالیت آنها در آن زمان وجود نداشت.

وی افزود: گروهی از واحدهای تولیدی هستند که به دلیل نبود مواد اولیه با توجه به مشکلات سیلاب امکان تولید نداشتند و در این زمینه دچار خسارت‌هایی شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان یادآور شد: یک دسته به صورت مستقیم خسارت دیدند به شکلی که آب وارد واحدهای آنها شد و به ماشین‌آلات و واحدهای آنها خسارت‌هایی وارد کرد اما تعداد این واحدها محدود است.

کد خبر 4650090

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد

به گزارش همشهری آنلاین تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در بازی بیرون ار خانه مقابل نساجی با یک گل شکست خورد تا شرایط‌شان برای کسب سهمیه هم دشوار شود.

امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن تراکتور در حالی که پس از بازی با ناراحتی ورزشگاه را ترک می‌کرد مورد محاصره خبرنگاران قرار گرفت و بدون اینکه سر خود را بالا بیاورد چند جمله به زبان آورد.

امیرحسین حسین زاده، مهاجم تراکتور، پس از بازی مقابل نساجی با ناراحتی گفت: خسته نباشید می‌گویم به تیم نساجی.

او در پاسخ خبرنگاری که پرسید می‌خواهد درباره بازی مصاحبه کند گفت: نه مرسی!

حسین زاده درباره شایعه جدا شدنش از تیم تراکتور و بازگشت احتمالی به استقلال گفت: نه! من هستم و پرقدرت ادامه می‌دهم.

کد خبر 845624 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک