Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار فیلمی از درگیری بین چند مامور پلیس و یک دختر جوان در یکی ازپارک‌های تهران و طرح انتقاداتی به نحوه برخورد صورت‌گرفته، پلیس پایتخت توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در توضیح خود آورده است: «عصر روز شنبه یکم تیرماه در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر حضور چند دختر و پسر در پارک پلیس منطقه تهرانپارس و انجام حرکات نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی از سوی آنان، واحد گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد که در بررسی اولیه مشخص شد پنج دختر و پسر که فاقد حرکات طبیعی و نرمال و همچنین پوشش مناسب بودند، با انجام شوخی‌های سخیف، نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی و عرف جامعه با یکدیگر، موجبات جریحه‌دار شدن احساس شهروندان و به دنبال آن نارضایتی و اعتراض دیگر افراد حاضر در پارک را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مأموران پس از حضور در محل، ابتدا ضمن ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر این افراد، آنان را به رعایت عفت و هنجار‌های اجتماعی دعوت کردند که در مقابل این رفتار مأمور پلیس، یکی از این افراد ضمن ایجاد جوسازی شروع به فحاشی نسبت به مأموران کرده که در نتیجه این ماجرا سه پسر و دو دختر دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.»

این گزارش افزوده است: «در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر توهم‌زا فاقد حالت طبیعی بوده‌اند؛ لذا در این خصوص اقدامات قانونی صورت گرفت.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در عین حال افزوده است: «همچنین با دستور فرمانده پلیس پایتخت علاوه بر انجام تحقیق از شاهدان این ماجرا، فیلم کامل این اتفاق که بخش‌هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده، به دقت مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و چنانچه مأمور پلیس مرتکب خطایی خارج از چهارچوب مقررات شده باشد با وی برخورد و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.»

در پایان این توضیح آمده است: «برخورد با این‌گونه جرایم که موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه می‌شود علاوه بر اینکه از مطالبات جامعه به شمار می‌آید از وظایف پلیس نیز محسوب می‌شود.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: مرکز اطلاع رسانی پلیس پلیس تهران بزرگ پارک پلیس جبهه پایداری اسحاق جهانگیری بیت کوین سکه ثامن پاتوسی معامله قرن رضا علاءالدین داماد روحانی کمال خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای این محدوده خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: چند روز پیش وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد به کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و درجریان تحقیقات خود متوجه شدند که در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر چهار نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین یک قبضه کلت کمری را نیز از این افراد کشف و ضبط کردند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه برای متهمان دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897823

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • درگیری لفظی خواهر وبرادر سیرجانی قتل پدر را رقم زد
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر