Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین اله مظلوم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده مصطفی بهرآبادی اظهارداشت: این شهید در سن ۳۰ سالگی وو در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه سال ۶۴ در منطقه اروند رود به فیض عظیم شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۴ سال به زادگاهش بازگشته است.

وی با اشاره به تفحص پیکر شهید والامقام سردار غلامرضا پروانه واعلام برنامه‌های تشییع و تدفین تصریح کرد: پیکر مطهر شهید بهرآبادی نیز همزمان با پیکر شهید پروانه تشییع ودرآستان مقدس شهدای سبزوار به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است بر اساس اعلام قبلی زمان بندی مراسم وداع جمعه شب ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد جامع شهرستان سبزوار و ساعت ۹ صبح روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از جلو مسجد جامع تا آستان مقدس شهیدان تشییع و در همان مکان تدفین خواهد شد.

شهرستان سبزوار ۹۷۰ شهید گلگون کفن و ۳۲۹۴ جانباز سرافراز تقدیم انقلاب کرده است

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد

به گزارش قدس خراسان، «حاج ابوالفضل لطیف‌زاده» از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در سن ۶۰ سالگی پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «حاج ابوالفضل لطیف زاده» پس از تحمل سال ها رنج و درد دوران مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع رأس ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع)، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف در حرم مطهر رضوی، به گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد مقدس منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

«ابوالفضل‌ لطیف زاده» در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه نخاع مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد