Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@17:27:42 GMT

ثبت قرارداد ۱۱ سپاهانی/ نویدکیا ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۷۷۸۱

ثبت قرارداد ۱۱ سپاهانی/ نویدکیا ماندنی شد



گروهی از بازیکنان تیم زردپوش اصفهان، امروز قرارداده خودشان را به ثبت رساندند.

به گزارش فارس، با اعلام حمیدرضادادخواه دبیر هیات فوتبال استان اصفهان، ۱۱بازیکن تیم سپاهان امروز با حضور در این هیات، قراردادشان را به ثبت رساندند.

بر این‌ اساس؛ محمد محبی، رضامیرزایی، مرتضی منصوری و محمدزینالی( ۳ فصل)- مهدی کیانی، سید محمدرضا حسینی، عزت‌الله پورقاز و محسن مسلمان(۲فصل)-سجاد شهباز زاده، گئورگی ولسیانی و رسول نویدکیا(۱فصل)، قراردادهایشان را دفتر هیات فوتبال اصفهان به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، رسول نویدکیا که به پایان قراردادش با سپاهان رسیده بود، حضورش در این تیم را به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان