Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی در سال های آخر دوران ورزشی خود چند هدف بزرگ همچنان پیش رو دارد.


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز 32 ساله شد و این خبر خوبی برای هواداران دو آتشه وی نیست زیرا سال به سال به روزهای پایانی این فوق ستاره نزدیک می شویم و عاشقان فوتبال باید طی سال های آتی باید خود را برای وداع با بازیکنانی چون لیونل سی و کریستیانو رونالدو آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه، اهداف بزرگ لیونل مسی طی این سال های باقیمانده را بررسی خواهیم کرد؛

 

موفقیت دوباره در لیگ قهرمانان؛

 

لیونل مسی تا به حال 4 بار با لباس بارسلونا موفق به فتح لیگ قهرمانان شده اما آبی اناری ها از سال 2015 در فتح این جام ناکام مانده اند و مسی امیدوار است در سال های باقیمانده یک بار دیگر این عناوان را فتح کند.

 

 

رقیب همیشگی او کریستیانو رونالدو 5 بار قهرمانی اروپا شده و لیونل مسی هرگز علاقه ندارد در پایان دوران ورزشی خود در این عرصه از رقیب همیشگی عقب مانده باشد.

 

 

بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان؛

 

درخشش و زدن 12 گل در فصل جاری باعث شد اختلاف لیونل مسی 12 گله با کریستیانو رونالدو 126 گله به 14 گل برسد و ستاره آرژانتینی امیدوار است در سال های آتی قادر به جبران این فاصله باشد.

 

 

لیونل مسی حدود 2 سال از رونالدو کوچک تر است و قصد دارد طی سال های آتی و با لباس بارسلونا، عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را از آن خود کند.

 

 

بالاخره قهرمانی با لباس آرژانتین؛

 

لیونل مسی در عرصه بزرگسالان هرگز با لباس تیم ملی آرژانتین موفق به فتح جام نشده و امیدوار است این طلسم شوم بالاخره پایان یابد.

 

 

آلبی سلسته به دشواری موفق به صعود از مرحله گروهی کوپا آمه ریکا شد و لیونل مسی امسال، سال دیگر و حتی شاید در جام جهانی 2022 این فرصت را دارد تا به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین به یک جام معتبر دست یابد؛ اتفاقی که 2 بار برای کریستیانو رونالدو رخ داده است.

 

 

گذر از سد رونالدو در دوئل فردی؛

 

اگرچه روزگاری اختلاف مسی با رونالدو به 3 توپ طلا هم رسید، اما ستاره پرتغالی موفق به جبران فاصله شد تا حالا هر 2 فوق ستاره 5 توپ طلا در کارنامه خود داشته باشند.

 

 

برای کسب دوباره این عنوان، لیونل مسی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و یا عناوینی مانند جام جهانی و یا کوپا آمه ریکا نیاز دارد تا با 6 توپ طلا، در طول تاریخ فوتبال از این حیث رکوردار شود.

 

 

یک شش گانه دیگر با بارسلونا؛

 

لیونل مسی در کنار دیگر ستاه های بارسلونا در سال 2009 با هدایت پپ گواردیولا موفق به فتح شش جام در طول یک سال شدند تا رکوردی فوق العاده را از خود بر جای گذارند.

 

 

ستاره آرژانتینی امیدوار است طی این سال های باقیمانده یک بار دیگر این اتفاق رخ داده و او از این حیث نام خود را در تاریخ فوتبال ماندگار سازد.

 

 

گلزن در نوکمپ جدید؛

 

بازسازی استادیوم خاطره انگیز نوکمپ برای لیونل مسی در سال 2023 به پایان خواهد رسید و کاپیتان در آن مقطع 36 ساله بارسا امیدوار است در آن استادیوم نیز موفق به گلزنی شده و وداعی شیرین با لباس بارسلونا داشته باشد.

 

لیونل مسی کریستیانو رونالدو یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیونل مسی کریستیانو رونالدو یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی

تیری آنری، گل لیونل مسی به مالاگا را بهترین گل اسطوره آرژانتینی بارسلونا می داند.

دانلود (7.1MB)

دیگر خبرها