Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:28:01 GMT

سوال از مسئولان جهانی درباره میرهاشم و احسان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۷۸۰۷

سوال از مسئولان جهانی درباره میرهاشم و احسان

رییس کمیته ملی المپیک با روسای فدراسیون های جهانی دوومیدانی و تکواندو دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه دیدارهای صالحی امیری با روسای فدراسیون های جهانی رییس کمیته ملی المپیک به همراه کیهانی و علی‌نژاد با سباستین کو رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار رییس کمیته ملی المپیک ضمن حمایت از فدراسیون دوومیدانی و برنامه های آن اعلام داشت: انتظار داریم فدراسیون جهانی هم حمایت خود را از مسئولین فدراسیون ما برای رشد این رشته داشته باشند و از شما می‌خواهیم که برای دیدن امکانات ورزش دوومیدانی به ایران سفری داشته باشید.

 

 

 

کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی هم ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون و قول حمایت از کاندیداتوری وی در انتخابات آینده از حمایت‌های رییس فدراسیون جهانی تقدیر و تشکر کرد.
 "سپاستین کو" ضمن تشکر ازدعوت صالحی امیری اعلام کرد: طبق صحبت هایی که با آقای کیهانی داشتم و طبق برنامه ریزی هایی که انجام شد تا پایان سال 2019 حتما به ایران سفر  خواهم کرد. اولویتم برای سفر به ایران همزمان با مسابقات داخل سالن آسیاست که به میزبانی تهران برگزار می شود. در صورتی‌که در آن زمان نتوانم همزمان با سایر رویدادهای دوومیدانی که در ایران برگزار شود به طور حتم به ایران سفر خواهم کرد.

 

وی در ادامه در خصوص دعوت نکردن فدراسیون دوومیدانی مراکش از احسان حدادی گفت: به طور حتم با مسئولان دوومیدانی مراکش مذاکره خواهم کرد تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

 

همچنین صالحی امیری با «چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار رییس کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه در زمینه اعزام تیم ملی تکواندو ایران به رقابتهای جهانی منچستر کم لطفی‌های برخلاف منشور المپیک از سوی میزبان رقابت‌ها صورت گرفت. البته این مسئله بیشتر سیاسی به نظر می رسد چرا که ماه بعد در مسابقات ایتالیا ملی پوشان ما بدون هیچگونه دغدغه خاطری راهی این میدان شدند و بعنوان مثال میرهاشم حسینی بعد از رقابتهای منچستر در مسابقات ایتالیا درخشید و این حق قانونی وی بود تا در رقابتهای جهانی شرکت کند؛ چرا که مجموعه ورزش کشور و فدراسیون برای تکواندو کاران خود زحمت کشیده و هزینه کرژده اند و بالطبع انتظار داریم برای حضور در چنین مسابقاتی مشکل برایشان پیش نیاید و از فدراسیون جهانی و شخص رییس فدراسیون جهانی انتظار داریم.

 

همچنین رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پاسخ گفت:در خصوص مشکل پیش آمده برای تکواندو ایران در رقابتهای جهانی منچستر فدراسیون جهانی خیلی تلاش کرد و حتی بنده با کمیته بین المللی المپیک و وزیر ورزش انگلستان هم صحبت کردم تا مشکلی پیش نیاید و به همه ورزشکارها و کشورها ویزا بگیرند. به شخصه معتقدم یک ورزشکار بخاطر مشکلات اینچنینی نباید امتیاز از دست بدهد. کمیته فنی و دبیر کل فدراسیون جهانی در حالی پیگیری این موضوع هستند چرا که نتیجه آن برای ما خیلی مهم است تا تصمیم نهایی در این باره اتخاذ شود.

سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها گفت: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ پایان نام نویسی از کاندیدها بود و حداقل ۲ تا ۳ ماه زمان برای نهایی شدن تایید صلاحیت ها نیاز است.

معتمدی ادامه داد: البته با توجه به اینکه کمیسیون تطبیق در وزارت ورزش شکل می‌گیرد فرآیند بررسی صلاحیت مدیریتی افراد سریعتر اتفاق افتاده است اما هنوز به صورت رسمی نامه‌ای برای ما در رابطه با اعلام اسامی افراد تایید و یا رد صلاحیت شده ارسال نشده است.

وی افزود: ولی با توجه به اینکه برای ما مهم است که ورزشکاران المپیکی ما در این بین لطمه نخورند علاقه‌مندیم هر چه سریعتر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود. برگزاری انتخابات فدراسیونها نیازمند دو شرط اصلی است ابتدا باید تایید صلاحیت ها را داشته باشیم که تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است. برگزاری جلسه هیات رییسه نیز شرط دوم است که بر اساس آیین نامه ۴۵ روز پس از تایید هیات رییسه امکان برگزاری دارد. بر این اساس در خوشبینانه ترین حالت مجمع انتخاباتی فدراسیون اواخر خردادماه برگزار خواهد شد.

معتمدی در ادامه درخصوص دلیل غیبت حسین رسولی در دیدار حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؛ گفت: دلیل این اتفاق فقط مربوط به زمان برگزاری جلسه بود. هیچ اختلافی بین فدارسیون دوومیدانی و حسین رسولی وجود ندارد. همه ملی پوشان برای ما عزیز و محترم هستند و تلاش می کنیم نیازهای آنها را برای حضور هر چه موفق تر در مسابقات پیش رو تامین کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: روز چهارشنبه نیز با همین ملی پوشان به همراه مربی آنها جلسه‌ای خواهیم داشت تا در جریان برنامه‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک دارند قرار بگیریم. ما سعی می کنیم ورزشکاران مشکل خاصی در اجرای برنامه‌ها و اعزام به مسابقات مورد نظرشان نداشته باشند، اما در کنار این انتظار داریم ملی پوشان هم با توجه به اینکه یک الگوی اخلاقی در جامعه به شمار می‌روند اگر نقدی دارند ابتدا آن را با خود فدارسیون در میان بگذارند. این تعامل دو طرفه قطعا به سود همه ما خواهد بود.

کد خبر 6084626

دیگر خبرها

  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم