Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور، نقل قول منتسب به وی که از سوی یکی از نمایندگان مجلس درباره پرونده سعید طوسی مطرح شده بود را تکذیب کرد.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در حاشیه ملاقات مردمی امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امروز خبری به نقل از یکی از نمایندگان مجلس در مورد اظهارنظر شما در رابطه با پرونده سعید طوسی عنوان کرده آیا این موضوع را تایید می‌کنید، گفت: از وی سوال کنید ما چنین چیزی نگفتیم و تایید نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین منتظرى دادستان کل کشور امروز همزمان با سومین روز هفته قوه قضائیه از دادسراى ناحیه ١٢ تهران بازدید کرد و به ملاقات مردمی پرداخت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های انجام شده در این دادستانی و با وصول مکاتبه از سوی سازمان امور مالیاتی کشور؛ نسبت به انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی مستقر در استان که با عنایت به استقرار دفترشان در تهران وجوه مالیاتی خویش را به اداره مالیات تهران واریز می کردند، اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: همچنین تعداد ۴شرکت تولیدی دیگر نیز در مرحله بررسی و تصمیم گیری و انتقال به استان قزوین می باشند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888636

دیگر خبرها

  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد