Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر پیگیری شد.

به گزارش مشرق، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر پیگیری شد.

*ووریا غفوری مثل تمرین صبح امروز در تمرین عصر حاضر شد. این بازیکن این روزها درگیر امتحانات خود در دانشگاه است.

*بهزاد غلامپور به همراه پسر خود در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پیش از شروع تمرین استرماچونی برای دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت.

*بازیکنان استقلال با عبور از موانع و استارت‌های کوتاه تمرین امروز را آغاز کردند. در بخش دوم تمرین کار با توپ انجام شد و در بخش بعد نیز فوتبال در دو نیمه ۱۰ دقیقه ای برگزار شد.

*فرشید باقری که امروز در تست‌های پزشکی شرکت کرده بود در تمرین امروز حضور نداشت. مهدی قائدی هم مثل صبح امروز غایب تمرین نوبت عصر بود.

* طارق همام هافبک عراقی استقلال که با مسئولان این باشگاه برای یک فصل دیگر به توافق رسیده است هنوز به ایران بازنگشته است. قرار است وی طی روزهای آتی به تهران سفر و در تمرینات آبی پوشان شرکت کند.

تمرینات تیم استقلال طی روزهای آینده در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال استقلال فوتبال ووریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!

به گزارش “ورزش سه”، نصیرزاده، خمس و برخی از بازیکنان تراکتور یکشنبه شب را در هتل مجاور ساختمان باشگاه سپری کردند بی آنکه مطمئن باشند فردا همه چیز تغییر خواهد کرد؛ اما با سپیده دم، یک روز متفاوت برای باشگاه تراکتور اغاز شد، روزی که قرار بود تاریخ این باشگاه ورق بخورد.

زمزمه جدایی از شب گذشته به بازیکنان هم رسیده بود اما شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که این شایعات به حقیقت بپیوندند. با این حال زمانی که هوشنگ نصیرزاده به سرعت بعد از مراسم یادبود همسر زنوزی، تهران را به مقصد تبریز ترک کرد، مشخص شد که انگار یک ماجرای واقعی در جریان است.

تمرین تیم برای حوالی ساعت ۱۱ برنامه‌ریزی شده بود. وقتی بازیکنان پای به رختکن استادیوم بنیان دیزل گذاشتند، از خبر شوکه‌کننده آگاه شدند: خمس آماده جدایی است.

مواجهه با سرمربی اسپانیایی در این موقعیت، حس و حال متفاوتی به بازیکنان می‌داد. شاید هنوز یک روزنه کوچک وجود داشت اما وقتی خمس از شاگردانش دعوت کرد تا به سالن کنفرانس بروند، انگار چیزی در دل همه فرو ریخت.

جلسه خداحافظی حدود ده دقیقه به طول انجامید اما شاید احساسی‌ترین لحظات یک سال اخیر مجموعه در همین دقایق اندک بود. ادامه گزارش جملاتی است که خمس در این مراسم به زبان آورد (نقل به مضمون):

«ما یک خانواده بودیم و همدیگر را خیلی دوست داشتیم. در روزهای گذشته خانواده ام زنگ زدند و خانواده کمک مربیان، آنها بسیار نگران هستند. 
ما مجبوریم که درکشان کنیم و من حداقل تا پایان فصل نمی‌توانم اینجا بمانم تا ببینیم شرایط چه می‌شود. 

بروید و نتایج خوبی بگیرید، این راهی است که ما باهم آغاز کردیم و شما باید ادامه بدهید. 
روزهای بسیار خوبی باهم داشتیم و من خیلی دوستتان دارم. موفق باشید.»

پایان جملات خمس با بغض بسیاری از بازیکنان تراکتور همراه بود: هاشم‌نژاد، نادری، سیامک، گوستاوو و چند نفر دیگر از بازیکنان  خمس را در آغوش گرفتند.  

خمس البته در ظاهر فردی احساساتی نیست و حتی برخی از بازیکنان تراکتور رابطه تیره و تاری با او داشتند اما همه از جدایی ناگهانی‌اش غمگین بودند.  

خبر خداحافظی خمس با بازیکنان بلافاصله در رسانه‌ها منتشر شد و همه چیز پایان‌یافته تلقی می‌شد اما هنوز یک جلسه دیگر در پیش بود.

بازیکنان راهی زمین تمرین شدند تا آخرین تمرین خود را زیر نظر خمس انجام بدهند. سرمربی اسپانیایی بی آنکه تفاوتی میان این جلسه با روزهای گذشته قائل شود، شاگردانش را به خط کرد و ایده‌های خود را گفت و تمرین آغاز شد.

اگرچه در ذهن همه مرور می‌شد که این آخرین تمرین با خمس است و او دیگر ترکیب را تعیین نخواهد کرد اما همه با بیشترین میزان تلاش در زمین حاضر شدند: پاس بدهید، حفظ توپ کنید، پرس بیشتر، بالا … .

این جملاتی آشنا برای بازیکنان تراکتور است که برای آخرین بار از زبان سرمربی تیم بیرون آمد و تیم یک جلسه تمرینی معمول (و در عین حال خاص) را پشت سر گذاشت. پایان تمرین هم با در اغوش کشیدن یکدیگر و خداحافظی همراه بود.

سپس خمس راهی اتاق خود در کمپ بنیان دیزل شد و قرار بود که جلسه نهایی از دقایقی بعد میان او و نصیرزاده برگزار شود.  در حوالی ساعت ۱۵ او به دیدار مدیرعامل رفت و پای برگه قراردادی را امضا کرد که جدایی او را بدون خسارت نهایی می‌کرد.

کارمندان باشگاه و کارکنان هتل و عوامل مجموعه، شاهد یک روز ویژه بودند. سرمربیان بزرگ کمی به اینجا نیامده‌اند اما خمس به دلیل اقامت هرروزه در بنیان دیزل، استمرار در حضور و رفتار خاص، در ذهن و قلب آنها جایگاه خاصی خواهد داشت. بدرود سینیور!

حوالی ساعت ۱۶ خمس به همراه دستیارانش کمپ را برای همیشه ترک می‌کنند و با دو خودرو به فرودگاه می‌روند تا با آخرین پرواز هواپیمایی متعلق به زنوزی راهی استانبول شوند. این پایان یک روز ویژه و آغاز یک دوره جدید در تراکتور است، دوره‌ای که در آغازش همه چشم به دهان زنوزی هستند تا از تصمیم او برای آینده باشگاه مطلع شوند.

محمد همتی

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!