Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمساری گفت: بخشودگی جرائم حق بیمه کارفرمایان خوش حساب در جهت بهبود فضای کسب و کار و حمایت از کارگران و کارفرمایان در جهت رونق تولید ملی اجرا می شود.

«جعفر سمساری» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز  با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "رونق تولید" اظهار داشت: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و نیز مساعدت با کارفرمایان خوش حساب مدیون که به دلایلی نتوانسته اند حق بیمه کارگران خود را در موعد مقرر پرداخت کنند، طرح بخشودگی جرائم اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تأمین اجتماعی استان تصریح کرد: اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب با هدف حمایت از کارگران و کارفرمایان انجام می شود و هدف از اجرای آن کمک به کارفرمایانی است که در ایجاد بحران و عدم پرداخت حق بیمه مقصر نبوده و نوسانات ارزی و پدیده های طبیعی (زلزله و..) منجر به بدهی آنها به سازمان تامین اجتماعی شده است.

سمساری ادامه داد: بخشودگی جرائم کافرمایان خوش حساب منطبق بر آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات در سال 98 نیز همچون سال گذشته اجرا می شود.

وی با بیان این که مهلت بهره مندی کارفرمایان از این تسهیلات از تاریخ ۱۳ خرداد به مدت سه ماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: جرائم متعلقه مربوط به بدهی های قبل از 96/12/29 مشمول این قانون است.

سمساری ادامه داد: کارفرمایان تا تاریخ 98/06/13 می توانند با ارائه مدارک و مستندات ابرازی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و فرمانداری و بخشداری ها مبنی بر تأیید دلایل وقوع بحران و نامه ستاد تسهیل به سازمان تأمین اجتماعی نسبت به پرداخت و یا تقسط بدهی قطعی شده خود اقدام نمایند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همچنین در خصوص بدهی کارگاه هایی که بعد از تاریخ 96/12/29 به علت بروز یکی از موضوعات دلایل ابرازی آیین نامه مذکور دچار مشکل شده و مشمول پرداخت جرائم می باشند، عنوان داشت: این کارفرمایان تا سه ماه از تاریخ وقوع دلایل ابرازی مهلت دارند تا نسبت به ارائه مدارک خود به شعب تأمین اجتماعی اقدام و از تسهیلات مقرر در بخشودگی جرائم بهره مند شوند.

وی با بیان این که کارگاه های ورشکسته و تعطیل و پیمانکاران مشمول این طرح نیستند، خاطر نشان کرد: چنانچه کارفرمایان توان پرداخت یکجا بدهی را نداشته باشند، می توانند درخواست تقسیط بدهی خود را به شعب مربوطه ارائه کنند که در این صورت با تقسیط  ١٢ ماهه از ١٠٠درصد بخشودگی جرائم متعلقه برخوردار می شوند.

سمساری افزود: چنانچه در ١٨ ماه بدهی خود را پرداخت کنند از ٨٥ درصد بخشودگی جرائم بهره مند شده و با تقسیط ٢٤ ماهه بدهی خود، از ٧٥ درصد بخشودگی جرائم برخوردار می شوند و اگر در ٣٠  و یا ٣٦ ماه قسط بندی کنند به ترتیب از ٦٠ و٥٠ درصد بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس اردبیل بیرجند شیراز مسجد غنی سازی اوقات فراغت ظریف طرح بخشودگی بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط