Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی و با حضور ضیایی معاون مدیرعامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی و دکتر کولیوند رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء، تفاهم نامه همکاری بین بانک رفاه کارگران و بیمارستان خاتم الانبیاء امضا شد.به گزارش بلاغ،ضیایی در مراسم امضای این تفاهم نامه طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور بانک در عرصه سلامت و ارائه خدمت به جامعه پزشکان کشور خاطرنشان ساخت: بانک رفاه مفتخر است که به بیمارستان خاتم الانبیاء که یکی از بیمارستان های شاخص درکشور است خدمات بانکی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حضور در نظام سلامت منجر به خیر و برکت در بانک شده است گفت: شناسایی بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور منجر به ارتقای بسیاری از شاخص ها و درآمدهای نامشهود از جمله تقویت برند بانک شده است.
معاون مدیرعامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی با تأکید بر اینکه بانک رفاه درمسیر خدمت رسانی به جامعه شریف و پرتلاش پزشکی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد گفت: برای اینکه بتوانیم حضور اثربخشی در نظام سلامت کشور داشته باشیم، از تمامی فرصت ها و ظرفیت ها استفاده می کنیم.
دکتر کولیوند رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء با اشاره به خرسندی از همکاری با بانک رفاه گفت: بانک رفاه می تواند از ظرفیت های ویژه این بیمارستان برای مقاصد خود از جمله تبلیغات محیطی استفاده کند.
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه این بیمارستان مسیر توسعه ای خود را با قدرت دنبال می‌کند تصریح کرد: در آینده ای نزدیک به یک بیمارستان هزار تختخوابی تبدیل خواهیم شد و برای مقاصد توسعه ای خود نیازمند همکاری بیش از پیش با بانک رفاه هستیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد و دو تیم به کنسرسیومی متشکل از شرکت های صنایع پتروشیمی و شش بانک واگذار شدند تا مشکلی بابت دریافت مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان، سرخابی ها را تهدید نکند.

ویدئو: 330856

در زمان امضای واگذاری پرسپولیس به شش بانک، علاوه بر نمایندگان این بانک ها، سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز حضور داشت تا سرخ ها به بانک های شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شوند.

بدین ترتیب، سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

طبق اعلام مجری برنامه، نفرات زیر و به نمایندگی از شرکت ها خود، قرارداد واگذاری پرسپولیس را امضا کردند:

سازمان خصوصی سازی: ابراهیم بازیان سرپرست سازمان و نمایندگی از طرف دولت
بانک شهر: سیدمحمد مهدی احمدی، مدیرعامل
بانک ملت: فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل
بانک تجارت: هادی اخلاقی، مدیرعامل
بانک صادرات: محسن سیفی کفشگری، مدیرعامل
بانک اقتصاد نوین: علیرضا بلگوری، مدیرعامل
بانک رفاه کارگران: وحید خانلری، عضو هیئت مدیره

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند