Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار فیلمی از درگیری بین چند مامور پلیس و یک دختر جوان در یکی ازپارک‌های تهران و طرح انتقاداتی به نحوه برخورد صورت‌گرفته، پلیس پایتخت توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در توضیح خود آورده است: «عصر روز شنبه یکم تیرماه در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر حضور چند دختر و پسر در پارک پلیس منطقه تهرانپارس و انجام حرکات نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی از سوی آنان، واحد گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد که در بررسی اولیه مشخص شد پنج دختر و پسر که فاقد حرکات طبیعی و نرمال و همچنین پوشش مناسب بودند، با انجام شوخی‌های سخیف، نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی و عرف جامعه با یکدیگر، موجبات جریحه‌دار شدن احساس شهروندان و به دنبال آن نارضایتی و اعتراض دیگر افراد حاضر در پارک را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مأموران پس از حضور در محل، ابتدا ضمن ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر این افراد، آنان را به رعایت عفت و هنجارهای اجتماعی دعوت کردند که در مقابل این رفتار مأمور پلیس، یکی از این افراد ضمن ایجاد جوسازی شروع به فحاشی نسبت به مأموران کرده که در نتیجه این ماجرا سه پسر و دو دختر دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.»

این گزارش افزوده است: «در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر توهم‌زا فاقد حالت طبیعی بوده‌اند؛ لذا در این خصوص اقدامات قانونی صورت گرفت.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در عین حال افزوده است: «همچنین با دستور فرمانده پلیس پایتخت علاوه بر انجام تحقیق از شاهدان این ماجرا، فیلم کامل این اتفاق که بخش‌هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده، به دقت مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و چنانچه مأمور پلیس مرتکب خطایی خارج از چهارچوب مقررات شده باشد با وی برخورد و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.»

در پایان این توضیح آمده است: «برخورد با این‌گونه جرایم که موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه می‌شود علاوه بر اینکه از مطالبات جامعه به شمار می‌آید از وظایف پلیس نیز محسوب می‌شود.»

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم

احمد محمدی زاده در نشست کارگروه جوانی جمعیت با تقدیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت در حرکت است و عملیات اخیر سپاه نیز اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا بخشید.

وی افزود: روز به روز اتفاقات جدیدی در منطقه و جهان رقم می‌خورد و برتری نظام اسلامی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا، بیشتر آشکار می‌شود.

محمدی زاده در ادامه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد: باید مسایل اساسی که منجر به افزایش و کاهش فرزندآوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیمم.

وی اضافه کرد: فرمانداران و ثبت احوال و امور بانوان استانداری بوشهر در این زمینه آمارگیری کنند و دانشگاه خلیج فارس نیز کار علمی و دانش بنیان در این عرصه از طریق پژوهش‌های دانشگاهی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری باید به صد در صد تخصیص و پرداخت برسند گفت: انتظار داریم که از محل منابع ملی و استانی، اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان شد و ابراز داشت: زنان روستایی که از سال ۹۶، فرزند سوم خود را متولد کرده، از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده و صحیح انجام شود.

وی افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزندآوری در شهرستان‌های ده گانه انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود