Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دهه کرامت کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم عنبرآباد حرکت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز کرد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مسلم گلشنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عنبرآباد اظهار داشت: این کاروان به مدت سه سال متوالی پیاده‌روی از مرقد سیدعبدالله نورک بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد تا حرم امام رضا(ع) انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم عنبرآباد باید مسیر بیش از هزار کیلومتری را طی کند تا به حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برسد، تصریح کرد: قرار است که این کاروان در مدت کمتر از یک ماه این مسافت را طی کند.

مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم که این کاروان در 13 مردادماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) به مشهد مقدس برسد.

وی بیان کرد: این کاروان 50 نفره عصر امروز با حضور گرم مردم و مسئولان حرکت خود را از مرقد سید‌عبدالله نورک بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز کرد.

ثبت نام کاروان‌های پیاده دهه کرامت مشهدمقدس تا 20 تیرماه ادامه داردبرگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به یونیورسیاد 2019اعضای "کاروان قرآنی نور" اعزامی به حج تمتع 98 اعلام شد

گلشنی با اشاره به هزینه کاروانیان در این سفر، عنوان کرد: هیچ مبلغی از مسافران دریافت نشده و تمام هزینه را مردم و مسئولان متقبل شدند، تمام تجهیزات برای کاروان در نظر گرفته شده و چندین خودرو تا پایان سفر این کاروان پیاده را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم شده است، گفت: تعدادی از مردم با دیدن این شور تقاضای ملحق شدن به کاروان را داشتند و احتمال می‌رود که تعداد کاروانیان افزایش چشمگیری داشته باشد.

گلشنی هدف از این حرکت فرهنگی را اهمیت و جایگاه زیارت با پای پیاده و شناساندن بیشتر امامزاده سیدعبدالله به مردم عنوان کرد و افزود: این کار فرهنگی علاوه بر اینکه در روایات به‌صورت خاص تاکید شده است، ریشه طولانی در تاریخ دارد.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش

 پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى آغاز شد. در این توافق نامه که به امضاى سامان فیروزى مدیرعامل کرمان موتور و شادى ملکى سرپرست تاکسى رانى شهر تهران رسید، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرح جایگزینى ثبت نام نمایند.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E ۵۰ A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می‌باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می‌توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود.


منبع: عصر ایران

tags # خودرو برقی ، کرمان موتور سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان