Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از ارائه ۷ ماده دروس عمومی، ۵ ماده دروس پایه و ۴ ماده دروس عملی در ترم تابستان ۹۸ خبر داد.

باب الله حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در ترم تابستان سال ۹۸ دانشگاه تبریز ۷ ماده دروس عمومی، ۵ ماده دروس پایه و ۴ ماده دروس عملی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی مطرح کرد: بر اساس این تقویم آموزشی، زمان ثبت نام و انتخاب واحد از ۱۰ تا ۲۵ تیر ماه انجام می‌شود. همچنین زمان شروع کلاس‌ها نیز ۲۹ تیر تا ۳۱ مرداد ماه خواهد بود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز تاکید کرد: امتحانات ترم تابستان امسال نیز از ۲ تا ۶ شهریور ماه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه ترم تابستانی حذف و اضافه و حذف اضطراری نخواهد داشت، تصریح کرد: شرکت در کلاس‌ها بصورت حضوری خواهد بود و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب و غذا به دانشجویان را ندارد.
وی با اشاره به جزئیات مراحل ثبت نام تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه تبریز برای ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت amozesh.tabrizu.ac.ir جهت پرداخت شهریه (به صورت کیف الکترونیکی) ترم تابستان و انتخاب واحد مراجعه کنند.
حیاتی اظهار کرد: دانشجویان سایر دانشگاه‌ها که برای اولین بار در دانشگاه تبریز برای ترم تابستان اقدام می‌کنند، بعد از مراجعه به آدرس amozesh.tabrizu.ac.ir نوع کاربری را دانشجویان مهمان انتخاب نموده و شماره دانشجویی دریافت نمایند و بعد از دریافت شماره دانشجویی مجددا نوع کاربری را برروی دانشجو تغییر داده و جهت پرداخت شهریه (به صورت کیف الکترونیکی) و انتخاب واحد اقدام کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز بیان کرد: برای دانشجویانی که بار اول ثبت نام می‌کنند، شماره دانشجویی به عنوان کد کاربری و کد ملی به عنوان رمز در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است، علاقمندان بر کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس اینترنتی http://ww.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران