Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خودکشی واعتیاد با حضور اصحاب رسانه درسالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خودکشی واعتیاد با حضور اصحاب رسانه درسالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن

مدیرکل ارشاد استان مرکزی از تایید ثبت نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار متقاضی مسکن در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در نخستین دیدار سال 1403 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر که در محل اداره کل برگزار شد، حسین محمودی‌فر، مدیرکل ارشاد استان مرکزی بر سرعت بخشیدن به روند احداث مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ و هنر استان تاکید کرد و اظهار داشت: مسکن و سرپناه یکی از نیازهای اساسی و ضروری برای هنرمندان و اقشار مختلف جامعه محسوب می شود این در حالی است که هنرمندان استان سالها است در انتظار نگاه ویژه مسئولان در این خصوص هستند.

وی افزود: بیش از دویست نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که به دلیل قرمز بودن فرم ج و یا تکمیل نبودن مدارک تاکنون پرونده 88 نفر از متقاضیان تایید شده است که البته در نامه‌ای 200 متقاضی عرصه فرهنگ و هنر و رسانه استان که در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده برای شرکت عمران شهرهای جدید ارسال شده است.

محمودی‌فر ادامه داد: نگاه ارشاد استان مرکزی، نگاهی حمایتی به جامعه فرهنگ و هنر و رسانه استان است و تمام تمرکز خود را بر احصای مشکلات این قشر فرهیخته استان و تلاش برای حل آن بنا نهاده ایم البته خوشبختانه دولت هم همراهی خوبی با هنرمندان و اهالی رسانه داشته به طوری که در طرح نهضت ملی مسکن جدا از وام مسکن، تسهیلات لازم از سوی صندوق اعتباری هنر نیز به جامعه فرهنگ و هنر و رسانه پرداخت می شود.

سعید میرزایی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران نیز در این نشست ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت و رمضان، اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر در راستای مسئولیت‌های خود که تامین و ساخت مسکن برای اقشار مختلف جامعه است با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی عنوان کرد: در راستای تامین زمین و ساخت مسکن برای اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی آمادگی خود را اعلام کرده و امیدواریم با همکاری این قشر فرهیخته و حمایت مسئولان استان به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد