Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:11:25 GMT

یاسوج| گفتمان مقاومت برای جوانان تبیین شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۸۷۴۳

یاسوج| گفتمان مقاومت برای جوانان تبیین شود

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواستار تبیین گفتمان مقاومت برای نسل جوان شد و گفت: مقاومت عاملی بازدارنده برای ورود به جنگ است ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک عصر امروز در آئین همایش روز بسیج اساتید اظهار داشت: امروزه در عرصه تقابل حق و باطل یک اندیشه و گفتمان در نظام اسلامی به عنوان مقاومت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر کشوری مورد تهاجم قرار می‌گیرد ناگزیر از انتخاب تسلیم شدن، نرمش قهرمانه و یا گفتمان مقاومت است، عنوان کرد: تسلیم شدن در دین اسلام جایگاهی ندارد و نرمش قهرمانانه دائمی نیست.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از شئون امامت حفظ دین است و امام حسن(ع) در آن شرایط برای جلوگیری از نابودی افراد خود، تن به نرمش قهرمانانه دادند.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه نرمش قهرمانانه یک امر اقتضایی است، ادامه داد: در صورت عمل به منویات مقام معظم رهبری برجام می‌توانست یک مصداق برای نرمش قهرمانانه باشد.

تفاوت‌های «مقاومت» و «سازش»‌ــ8|ابتکارات خیره‌کننده مقاومت فلسطین در جنگ 51روزهمیرلوحی: دشمن با رونق بی‌حجابی به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران استگفتگو| آیت‌الله اراکی: حلقه‌های مقاومت در منطقه امنیت را پایدار کردند/ فرهنگ و اقتصاد ما گرفتار «ستون پنجم» است

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به زیبایی گفتمان مقاومت را تبیین کردند و انتظار می‌رود مسئولان، صاحبنظران و نخبگان حوزه‌های مختلف نیز برای تبیین گفتمان مقاومت وارد میدان شوند.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه حضرت آقا فرمود «مقاومت یعنی انتخاب راه صحیح» افزود: در این مسیر باید حرکت کنیم و در ادامه نه توقف داشته باشیم و نه منصرف شویم.

وی با تاکید بر اینکه سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی اوج زبونی آمریکا است، ابراز کرد: ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی به مرحله بازدارندگی رسیده و در عرصه سیاسی به مرحله استقلال سیاسی محض رسیده است.

حکمتی‌نیک تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اقتصادی هنوز وابستگی‌های به غرب داریم که سیاست اقتصاد مقاومتی در همین راستا بوده است و انتظار می‌رود به گونه‌ای در کشور تولید علم افزایش یابد تا به شکوفایی اقتصاد برسیم.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست. وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد. گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.  

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم