Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر اسکندری روز دوشنبه هنگام سرکشی از یک طرح های خودکفایی این نهاد اظهار داشت: این تسهیلات در قالب اعتبارات قرض الحسنه شامل بانک ها، صندوق قرض الحسنه امداد و توسعه روستایی است که در سال جاری به کمیته امداد گلستان تخصیص داده شد.

وی افزود: بخش قابل توجهی از این اعتبارات برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها در نظر گرفته شده و محوریت اصلی هزینه آن، ایجاد و یا احیای طرح های اقتصادی در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: همچنین در راستای تقویت بنیه طرح های اشتغال با همکاری سازمان های آموزش نهاد، آموزش های ویژه ای شامل بازآموزی علوم کسب و کار و آموزش های فنی و مهارتی برای مجریان طرح ها در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در راستای پایدار سازی مشاغل و در قالب پروژه هدایت شغلی اقداماتی در زمینه بیمه محصولات و سرمایه، بازاریابی، برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح ها انجام می شود.
اسکندری گفت: ضمن تامین مواد اولیه و تجهیزات برای مددجویان، نسبت به خرید تضمینی محصول تولیدشده نیز اقدام می‌شود.
وی افزود: ۶۰۰ مددجوی گلستانی در حوزه قالی‌بافی و صنایع‌دستی که جز طرح‌های اشتغال باهدف کمک به خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است، فعال هستند.
از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ نفری گلستان بیش از ۱۱۰ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی