Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله طاهریان پور عصر دوشنبه در نشست با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: روستاهای استان بوشهر با مشکلات کم آبی دسته و پنجه نرم می‌کنند و سعی ما در رفع این مشکل است.

طاهریان پور افزود: برای اینکه بتوانیم تعادل را در روستاها در مصرف آب برقرار کنیم کنتورهایی در ورودی آب روستاها نصب خواهیم کرد تا مشخص شود مصرف کدام روستا کم و کدام روستا بیشتر است تا تعادل را بین آنها برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر در روستایی بیش از حد مجاز آب مصرف می‌شود یا ورودی آن را کم یا در موقع لزوم قطع می‌کنیم تا به دیگر روستاها که مصرف کمتری داشته‌اند نیز آب برسد.

طاهریان پور گفت: در حال حاضر نوسازی لوله آب در چندین روستا در شهرستان گناوه انجام شده و بقیه روستاها نیز در حال انجام است تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگر کل روستاها نوسازی شبکه انجام شود مقدار قابل توجهی در مصرف صرفه جویی می‌شود.

کد خبر 4650171

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح یکشنبه در آئین تقدیر از پاکبانان شهر بوشهر با تقدیر از عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد محو و دفن زباله‌ی متعفن و پسماند خطرناک اسرائیل منحوس در زباله دان تاریخ خواهیم بود و زمین از شر این رژیم جعلی، ناپاک و غده سرطانی رهایی پیدا می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکبانان در پاکسازی شهر از زباله و پسماند گفت: روز زمین فرصتی است که ما به تأثیر اقداماتمان بر این کره خاکی فکر کنیم و مشکلات زیست محیطی ایجاد شده بر آن را بررسی کرده و جهت رفع آنها تلاش کنیم.

وی ضمن برشمردن فجایع زیست محیطی موجود در زمین گفت: امروزه زمین با مشکل بزرگ زباله‌های پلاستیکی روبرو است و شعار جهانی این روز هم حاکی از اهمیت اقدام برای کاهش مصرف پلاستیک در زندگی بشر است.

در ادامه این مراسم شهردار بوشهر نیز با برشمردن وظایف شهرداری، عملکردی از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پسماندها و سایت دفن پسماند شهرداری بوشهر ارائه کرد.

در این مراسم که شهردار بندر بوشهر اعضای شورای شهر بوشهر و تنی چند از مسئولین محلی و دانش آموزان مدارس بوشهر، در کنار حافظان محیط زیست و همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر حضور داشتند، ضمن پاکسازی ساحل شهر بوشهر از پاکبانان نمونه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6085073

دیگر خبرها

  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود