Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:27:06 GMT

دیدار معاون دادستان کشور با مردم ورامین

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۸۹۱۸

دیدار معاون دادستان کشور با مردم ورامین

همزمان با سومین روز از هفته قوه قضائیه معاون دادستان کشور با حضور در دادسرای شهرستان ورامین با مردم دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آنها، معاون قضائی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه با حضور در دادسرای انقلاب شهرستان ورامین از نزدیک و چهره به چهره با مراجعه کنندگان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد حشمتی در این حضور با ۵۰ نفر از مراجعه کنندگان دیدار چهره به چهره داشت وبه بررسی مشکلات و مطالبات آنها پرداخت.

در حاشیه این دیدارها علیرضا شمس دادستان شهرستان ورامین در مصاحبه با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ کل پرونده‌های ورودی به دادسرای عمومی و انقلاب ورامین ۳۴ هزار و ۴۷۲ مورد بوده است که ۳۴ هزار و ۹۸ پرونده مختومه شده است.

ادامه داد: نگهداری و استعمال مواد مخدر، سرقت، درگیری و ضرب و جرح و تصادفات رانندگی به ترتیب بیشترین جرم‌های رخ داده در شهرستان ورامین در سال ۹۷ بوده است.

دادستان شهرستان ورامین احقاق حقوق عامه در حفظ انفال و بیت‌المال و جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری معتادین متجاهر، ساماندهی شبکه‌های مجازی، برخورد قاطع با متخلفین نظم و آرامش عمومی و نگهداری سلاح غیر مجاز را از مهمترین برنامه‌های دادسرای ورامین برای ایجاد عدل و عدالت برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون دادستان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است