Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت برق سمنان، از قطع برق مشترکان پرمصرف با دستور دادستانی در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، با اخذ مجوز از دادستانی قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف برق تعیین شده برای سمنان در حدود ۴۳۰ مگاوات خواهد بود، تاکید کرد: این عدد بر حسب اوج میزان مصرف برق در سال گذشته محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق استان سمنان از افزایش مصرف برق در سال های اخیر خبر داد و گفت: در روزهای نخستین فصل تابستان همواره افزایش دو تا هشت درصدی مصرف برق را در استان سمنتان نسبت به سال قبل شاهد هستیم که این روند همه ساله هم رو به افزایش است.

موسوی زاده با بیان اینکه شرکت برق در وهله نخست به مشرتکان پرمصرف تذکر می دهد، بیان کرد: برخورد قانونی با متخلفان پس از هشدار از سوی شرکت برق انجام می شود چرا که هدف برخورد با افراد نیست بلکه اصلاح الگوی مصرف برق است.

وی بیان کرد: نقشه مصرف برق در کشور نشانگر آن است که استان سمنان جز مناطق پرمصرف محسوب می‌شود که این امر باید با اصل الگوی مصرف اصلاح شود.

مدیر توزیع برق استان سمنان همچنین گفت: سمنان از مرزبندی سهمیه‌ای خارج شده، اما وجود همپوشانی سبب شده تاکنون اعمال خاموشی صورت نگیرد.

کد خبر 4650174

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد موسوی زاده شرکت توزیع برق استان سمنان قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک