Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:39:55 GMT

نویدکیا در سپاهان ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۸۹۵۵

نویدکیا در سپاهان ماندنی شد

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: رسول نویدکیا، امروز با امضای قراردادی به مدت یک فصل دیگر با سپاهان همراهی خواهد کرد.

حمید باقری بیان کرد: نویدکیا امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، قراردادی یکساله را امضا کرد و به همه شایعه ها و شبهه های ماندن یا جدا شدنش از تیم پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال سپاهان اصفهان فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور خواهد یافت.

سپاهان فصل گذشته در جایگاه دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران ایستاد و در رقابت های جام حذفی نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت.

۸۱۱۴/‏۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ بود که پیام نیازمند به دلیل مصدومیت در نیمه اول دیدار برابر گل گهر برای اولیه مرتبه پس از دوران طولانی حضور در اردوی طلایی پوشان اصفهانی بین دو نیمه تعویض شد. 
نیازمند بلافاصله باید در اردوی تیم ملی حاضر می‌شد و پس از دیدار برابر گل گهر نیز خودش را به تهران رساند و به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد، اما با تشخیص پزشکان به اصفهان بازگشت تا مراحل درمانی را دنبال کند. 

چند روز پس از مصاف برابر گل گهر که با مصدومیت برای نیازمند تمام شد تمرینات طلایی پوشان اصفهانی از روز یکشنبه ششم فروردین ماه در کمپ باغ فردوس آغاز شد و نکته قابل توجه اینکه پیام نیازمند نیز در بین بازیکنان سپاهان و در تمرینات گروهی این تیم دیده می‌شود.
با این وصف نیازمند که یکی از نفرات کلیدی سپاهان به شمار می‌رود مشکلی برای حضور در بازی‌های این تیم ندارد و در مصاف برابر تراکتور که یکی از سرنوشت‌ترین بازی‌های فصل برای سپاهان به شمار می‌رود حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس
  • بازگشت نیازمند به تمرینات سپاهان
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)