Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه‌آهن از افزایش 64 درصدی کشف جرائم در حوزه ریلی کشور خبر داد و گفت: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است.

به گزارش فارس، حشمت‌الله ملکی در بازدید از شیکه ریلی درجمع مدیران و فرماندهان پلیس را آهن استان فارس اظهار داشت: پلیس راه آهن برای برقراری امنیت و آرامش در خطوط ریلی، استفاده از تکنولوژی روز و آشکار را در برنامه خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی از جرائم به ویژه در حوزه سرقت‌های خرد با توجه به وضعیت و شرایط خطوط ریلی ما با اقدامات پیشگیرانه توانسته‌ایم رشد جرائم را مهار کنیم.

این مقام انتظامی وضعیت امنیت و ایمنی را در مسیر 500 کیلومتری خطوط ریلی فارس بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همین امنیت و ایمنی سبب استقبال بیشتر هموطنان از شبکه ریلی و افزایش ضریب 85 درصدی اشغال صندلی‌های قطار در این استان شده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: مسافرین قطارها همانند سایر مردم از پلیس انتظار تأمین نظم و امنیت را دارند و مأموران پلیس راه آهن نیز این موضوع مهم را از زمانی که فردی به عنوان مسافر وارد راه آهن می‌شود تا رسیدن به مقصد و خروج از ایستگاه، بر خود وظیفه و تکلیف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می‌پردازد.

ملکی در پایان عنوان کرد: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است چراکه این موضوع برای ما هم یک منطق سازمانی و هم یک التزام قانونی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟