Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:41:59 GMT

هشتگ مخالفت با کنفرانس بحرین ترند نخست توئیتر شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۱۰۸

هشتگ مخالفت با کنفرانس بحرین ترند نخست توئیتر شد

هشتگ مخالفت با کنفرانس صهیونیستی آمریکایی بحرین ترند نخست توئیتر شد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، کاربران شبکه‌های اجتماعی بر مخالفت قاطع خود با کنفرانس صهیونیستی آمریکایی بحرین که قرار است فردا و پس فردا در منامه برگزار شود تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگی در توئیتر در مخالفت با کنفرانس بحرین تاکید کردند که این کنفرانس توطئه و تلاش برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین است.

تأکید ملت بحرین بر حمایت از مسئله فلسطین/ تظاهرات مردمی در رام‌الله در مخالفت با معامله قرنعضو جهاد اسلامی تأکید کرد: شکست مفتضحانه در انتظار کنفرانس بحرین و معامله قرنتظاهرات مردم مغرب علیه نشست معامله قرن در بحرین

بر اساس این گزارش، هشتگ #یسقط_مؤتمر_البحرین ترند نخست توئیتر شده است.

کاربران شبکه های اجتماعی همچنین از مشارکت برخی از کشورهای عربی در این کنفرانس انتقاد کردند.

منامه پایتخت بحرین فردا و پس فردا (4 و 5 تیرماه) میزبان یک کنفرانس صهیونیستی آمریکایی به‌عنوان اولین بخش از معامله قرن است. این کنفرانس با مخالفت گروه‌های مختلف فلسطینی و مسلمانان کشورهای مختلف مواجه شده است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر