Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@02:08:49 GMT

مونا ابروفراخ مدیرعامل شرکت رفاه گستر شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۱۷۹

به گزارش ایلنا از رشت، مونا ابروفراخ که پیش از این مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان بود توسط سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور به عنوان مدیرعامل شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی منصوب شد.

 وی فرزند پاسدار شهید نادر ابروفراخ است که پیش از این نیز سابقه بخشداری مرکزی و معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان رشت را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بعنوان یک بانوی موفق توانست پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و یا عملکرد خود در فرمانداری رشت توانست نظر مجموعه مدیریت استان را جلب کرده و با توجه به بکارگیری بانوان توسط استاندار گیلان مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان شد که در این سمت نیز با ارتباط و تعامل مستمر با سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد توانست گام های مهمی از جمله بکارگیری این تشکل ها در مبارزه با گیاه خطرناک سمبل آبی در تالاب عینک رشت را برای اولین بار جمع آوری کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تالاب تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی

این مطلب را صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به خبرنگار قدس آنلاین گفت.

وی در پاسخ به این که برای اجرای قانون جدید تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعت کاری به ۱۴۰ ساعت در هفته در بخش خصوصی برای برقراری عدالت اجتماعی میان کارکنان دولت و بخش خصوصی زیر مجموعه مقررات تامین اجتماعی چه اقدامی صورت گرفته، با اشاره به اینکه قانون کاهش ساعت کار کارکنان دولت و تعطیلی پنجشنبه ها مصوبه مجلس است، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر نمایندگان مردم در قوه مقننه این تغییر را برای بخش خصوصی و تامین اجتماعی هم تصویب و ابلاغ کنند ما حتما اجرا می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد  آخرین وضعیت لایحه تعیین حقوق و دستمزدها در مجلس هم گفت:  همکاران ما در حال کارشناسی این طرح هستند و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و سپس ما آنرا تقدیم دولت می‌کنیم تا  پس از تصویب به مجلس تقدیم شود.

مرتضوی درباره ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی هم تأکید کرد این طرح نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم تازه ای وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، بخصوص دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران