Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از واحد تولید پوشاک "سانیار" در روستای "لیلمانج" سنقر و کلیایی گفت : از  ۱۸ هزار میلیارد تومان تاکنون هفت هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اولویت اصلی دولت دوازدهم را ایجاد اشتغال در روستا‌ها دانست و گفت : دولت از ایجاد واحد‌های تولیدی در روستا‌ها حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه به بازدید خود از واحد تولید پوشاک سانیار اشاره کرد و گفت: این مجموعه در عین سادگی و اینکه در یک واحد مسکونی فعالیت خود را آغاز کرده بسیار حرکت خوب و قابل توجهی است.

امید با اظهار خوشحالی از وجود چنین واحد تولیدی در یک روستا، افزود: این واحد نیاز به کمک دولت دارد و ما هم ان‌ها را کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت این مجموعه درخواست تسهیلات از دولت داشت، گفت؛ بنده و آقای استاندار موافق اعطای تسهیلات به این واحد هستیم و آن را تصویب کردیم.

وی با بیان اینکه این واحد بازار خوبی دارد، اظهار داشت که با کمک تسهیلاتی دولت قرار است تعداد اشتغال آن از ۱۱۰ نفر فعلی به ۳۰۰ نفر افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام/د

واحد تولیدی نیاز به کمک دولت دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت