Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@09:05:57 GMT

گفت و شنود/ پاپهن‌ها!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۲۷۴

گفت و شنود/ پاپهن‌ها!

چرا هرچه دلار است به جیب آمریکا می‌رود و هرچه بدبختی و فشار است نصیب عربستان می‌شود؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!


گفتم: ترامپ گفته است؛ به بن‌سلمان زنگ زدم گفتم باید باز هم پول بدهی، قبول کرد.


گفت: مگر در مقابل آن ۵۰۰ میلیارد دلار پول بی‌زبان که از این بدبخت فلک‌زده گرفته بود که از آل‌سعود حمایت کند چه غلطی کرد که بازهم می‌خواهد؟!


گفتم: ولی بن‌سلمان در نشست شورای همکاری خلیج‌فارس گفته بود دوستی آمریکا و عربستان بر اساس منافع مشترک دو طرف شکل گرفته است!


گفت: پس چرا هرچه دلار است به جیب آمریکا می‌رود و هرچه بدبختی و فشار است نصیب عربستان می‌شود؟!


گفتم: گرگ و شتر با هم رفیق شده بودند، یک روز که شتر برای چِرا به صحرا رفته بود، گرگ از غیبت او استفاده کرد و دوتا از بچه شترها را خورد! وقتی شتر برگشت با تاسف به او گفت؛ شیری حمله کرد و دوتا از بچه‌ها را خورد، شتر با نگرانی پرسید؛ بچه‌های مرا یا بچه‌های تو را؟! و گرگ گفت؛ این چه حرفیه؟ من و تو نداریم، دوتا از اون پا پهن‌ها را خورد!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال ترامپ عربستان سعودی گفت و شنود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • گفت و شنود/ بابا نداشت!
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!