Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از مجموعه نمایشنامه خوانی‌های «روایت حماسه» که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود؛ نمایشنامه «۶۴۱۰» در تماشاخانه سرور خوانش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این مجموعه برنامه های نمایشنامه خوانی که قرار است به صورت متداوم و سلسله وار در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار شود برجسته ترین آثار مکتوب نمایشی حوزه تئاتر انقلاب و دفاع مقدس توسط گروه های نمایشی خوانش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس و برطبق برنامه ریزی انجام شده توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، امروز دوشنبه 3 تیرماه تا 7 تیرماه 98 نمایشنامه "6410 " نوشته محسن عظیمی به کارگردانی کامران فروهر در تماشاخانه سرو خوانش می‌شود.


«ریحانه در بازی دراز آواز می خواند»  اثر علیرضا حنیفی نیز قرار است به کارگردانی دانیال رجبی از دهم تا چهاردهم تیرماه 98 در این تماشاخانه، نمایشنامه خوانی شود.


آخرین نمایشنامه خوانی این دوره نیز هم مربوط به نمایشنامه «ازلوطی های چاله سیلابی...» نوشته اعظم بروجردی است که فرشیدابوالحسن زاده کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت و از هفدهم تا 21 تیرماه درتماشاخانه سرو پذیرای علاقمندان خواهد بود.


کلیه آثار نمایشنامه خوانی روایت حماسه راس ساعت 19.30 آغاز می‌شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان می باشد.


پیش از این نیز نمایشنامه بانی بنوک نوشته سعید تشکری و به کارگردانی سید مهدی سجادپور در این سلسله برنامه خوانش شده بود.


تماشاخانه سرو، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز مسجد اردبیل مجلس غنی سازی اوقات فراغت بیرجند کانون های مساجد روایت حماسه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نمایشنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی، در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.   وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.   دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.   وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.   آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.   وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.   دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.   وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی