Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@19:11:43 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته +عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۵۵۴

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته +عکس

این هفته گوشی‌های زیاد و خیلی جذابی به بازار عرضه نشد و Huawei Nova ۵ هم خیلی دیر معرفی شد و امکان اضافه کردن گوشی‌های جدید به رده بندی تقریباً از بین رفت.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پس از انتشار انواع گوشی های جدید در ماه های اخیر، با تمام کش و قوس های فراوان Galaxy A۵۰ سامسونگ موفق شد با یک پله صعود خود را به صدر جدول برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلکسی A۷۰ نتایج خیلی خوبی در هفته گذشته داشته و حسابی خودش را در دل کاربران جا کرده است، این گوشی هوشمند محبوب سامسونگ موفق شد با سه پله صعود خودش را به رتبه دوم، پایین تر از هم خانواده ضعیف تر خود برساند.

Xiaomi Mi ۹T که هفته گذشته در رتبه اول رده بندی جا خوش کرده بود، نتوانست خیلی خودش را در بالای جدول نگه دارد و با دو پله سقوط به رتبه سوم رسید.

 Redmi K۲۰ توانست ثبات خود را حفظ کرده و بدون تغییر در جایگاه چهارم قرار بگیرد اما Redmi Note ۷ موفق شد در ادامه روند مثبت خود با دو پله صعود به جایگاه پنجم برسد.

Galaxy M۴۰ سامسونگ که به تازگی هم منتشر شده و طرفداران زیادی را هم به خود جلب کرده همچنان در رده ششم جدول قرار دارد، Galaxy A۳۰ , Galaxy A۲۰ سامسونگ هم هر دو با دو پله صعود به رتبه هفتم و هشتم رسیدند.

Motorola One Pro که در این هفته معرفی شده توانست خودش را به رده بندی وارد کرده و جایگاه نهم را از آن خود کند.

و رتبه آخر رده بندی به یکی دیگر از تازه وارد ها تعلق دارد، Galaxy A۱۰ سامسونگ دیگر میان رده جدید این شرکت است و به رده بندی وارد شده تا جمع گوشی های هوشمند سامسونگ تکمیل شود و در این هفته شش گوشی سامسونگ را در جدول رده بندی شاهد باشیم!.

Galaxy Note۱۰ Pro سامسونگ که یکی از پر سرو صدا ترین گوشی‌های هوشمند بازار است در این زمان عرضه نشد، اما ماه آگوست به طور رسمی معرفی خواهد شد و ما بی صبرانه منتظر حضور این گوشی هوشمند سامسونگ هستیم.

گوشی دیگر به نوکیا ۲.۲ است که از لیست رده بندی ما خارج شده است، ممکن است هنوز هم شانس برگشت داشته باشد اما با معرفی گوشی های جدید این شانس روز به روز کم رنگ تر می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دوربین صفحه نمایش گوشی های برتر گوشی هوشمند گوشي سامسونگ موتورولا هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تغییری از سوی سازمان لیگ فوتبال در قانون بازی‌های رو در رو رخ نداده و حتی لیگ بیست و سوم می‌تواند شاهد انجام سومین داربی در این فصل هم باشد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی، مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال بامداد امروز (سه‌شنبه) تکلیف نحوه رتبه‌بندی دو یا چند تیم در صورت هم‌امتیاز شدنشان را مشخص کرد. بر اساس صحبت‌های مهدی، در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، بازی‌های رو در روی تیم‌های هم‌امتیاز در جدولی جداگانه و ایزوله مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس رتبه تیم‌های هم‌امتیاز در این جدول ایزوله، رتبه نهایی‌شان در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

اولویت رتبه‌بندی در این جدول به ترتیب، امتیاز در بازی‌های رو در رو، تفاضل گل در بازی‌های رو در رو و گل زده بیشتر در بازی‌های رو در رو (در صورت هم‌امتیاز شدن بیش از دو تیم) است. حال اگر این پارامترها بین تیم‌های هم‌امتیاز برابر شود، رتبه‌بندی این تیم‌ها بر اساس تفاضل گلشان در جدول کلی لیگ برتر تعیین می‌شود. در نتیجه گل زده در خانه حریف در رتبه‌بندی تیم‌های هم‌امتیاز اهمیتی ندارد.

اهمیت توضیحات سهیل مهدی جایی مشخص می‌شود که تا پیش از این، استقلالی‌ها تصور می‌کردند که در جدول بازی‌های رو در رو بالاتر از پرسپولیس قرار خواهند گرفت چرا که گل زده در خانه حریف هم در جدول بازی‌های رو در رو حائز اهمیت است اما حالا با توضیح مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ مشخص شد که با توجه به تساوی در داربی‌های رفت و برگشت لیگ بیست و سوم، در صورت هم‌امتیاز شدن سرخابی‌ها در پایان فصل، تفاضل گل کلی آنها تعیین کننده است؛ موضوعی که در صورت ادامه فرم خوب دو تیم، قهرمان لیگ برتر را مشخص می‌کند.

آیا قانون بازی‌های رو در رو اخیرا تغییر کرده است؟

موضوع مهمی که وجود دارد این است که قانون بازی‌های رو در رو از ابتدا به همین شکل بوده و تنها خوانش بد استقلالی‌ها از این قانون باعث به وجود آمدن این سوءتفاهم شده است.

سازمان لیگ فوتبال اردیبهشت سال ۱۴۰۱ قانون رتبه‌بندی تیم‌های هم‌امتیاز را تغییر داد که بر اساس آن اولویت رتبه‌بندی این تیم‌ها به جای تفاضل گل، به بازی‌های رو در رو تغییر پیدا کرد. نکته جالب درباره این قانون، احتمال وقوع سومین داربی در لیگ بیست و سوم است زیرا اگر هم امتیاز، هم تفاضل گل و هم گل زده استقلال و پرسپولیس برابر شود، باید شاهد یک داربی در زمین بی‌طرف در پایان فصل باشیم. این قانون به شرح زیر بوده است:

۱- بیشترین امتیاز به دست آمده در همه مسابقات گروهی

در صورت تساوی امتیاز ۲ یا چند تیم در همه مسابقات گروهی در جدول رده بندی مسابقات، نتیجه حاصله از دیدارهای رو در رو بین تیم‌های هم‌امتیاز به ترتیب و به شرح ذیل تعیین کننده خواهد بود لذا ابتدا نتایج رو در روی بین دو یا چند تیم دارای امتیاز مساوی، در یک جدول جدید از جدول نهائی مذکور استخراج شده و تیم‌ها بر اساس نتایج حاصله از بازی‌های رو در رو با یکدیگر در جدول جدید به شرح و ترتیب ذیل رتبه بندی می‌شوند:

۲- نتایج حاصل از بازی رو در رو

۱-۲ - بیشترین امتیاز به دست آمده در مسابقات بین دو یا چند تیم هم امتیاز (بر اساس جدول جدید استخراجی)

۲-۲ - تفاضل گل بیشتر در بین دو یا چند تیم هم امتیاز (بر اساس جدول جدید استخراجی)

۲-۳ - بیشترین گل زده به دست آمده در مسابقات بین دو یا چند تیم هم امتیاز (بر اساس جدول جدید استخراجی)

(تبصره: در کلیه حالت‌های رقابت رو در رو برای دو تیم، احتساب نتایج رو در رو بر اساس مندرجات آورده شده در ماده ۱۰ آئین نامه اجرائی مسابقات می باشد.)

در ادامه، در صورت تساوی شرایط در موارد ذکر شده بالا به ترتیب، موارد ذیل تعیین کننده رتبه بندی تیم‌ها خواهد بود:

۲- تفاضل تعداد گل بیشتر در همه مسابقات گروهی (جدول اصلی و اولیه)

۳- بیشترین تعداد گل زده به دست آمده در همه مسابقات گروهی (جدول اصلی و اولیه)

۴- در صورت تساوی در تمام موارد فوق، انجام مسابقه در زمین بی طرف با رعایت مقررات حذفی.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung