Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «فرصت در غروب» با موضوع زندگی شهید علی اکبر اژه از شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، جمعه ۷ تیر از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «فرصت در غروب» درباره یکی از شهدای حادثه تروریستی هفتم تیرماه ۱۳۶۰ یعنی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین است.

شهید علی اکبر اژه، از شهدای بمب گذاری دفتر نخست وزیری در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ است؛ اومبارزات سیاسی و مذهبی خود را از سال ۱۳۴۴ با ورود به کانون تربیتی جهان اسلام، شروع کرد و با کمک دیگر همرزمانش، جزواتی پر محتوا به نام فرصت در غروب منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید ترور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیشتر وقتش را به روشنگری و افشای چهره منافقین و لیبرال ها گذراند و عامل جذب جوانان به فعالیت های دینی و مذهبی بود.

سرانجام شهید اژه به همراه دیگر اعضای حزب جمهوری اسلامی و بر اثر حادثه تروریستی هفتم تیرماه به فیض شهادت نائل آمد.

مستند «فرصت در غروب» به کارگردانی علی اکبر شفیعی را می توانید جمعه ۷ تیر ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه افق تماشا کنید، تکرار آن هم ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب جمهوری اسلامی منافقین حادثه هفتم تیر شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی