Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر شیعیان بحرین دولت ترامپ را دولت شیطانی خواند و گفت: جبهه استکباری در باطن خود هیچ چیزی ندارد و فقط داد و فریاد می‌کند درحالی‌که جبهه مقاومت تاکنون در کشور‌های مختلف به پیروزی‌های مختلفی دست یافته است و جایگاه جبهه پیروان حق با کفاران قابل مقایسه نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دوشنبه شب در دومین همایش بزرگ «شباب‌المقاومت» که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه قتل در اسلام بزرگ‌ترین گناه است، اظهار کرد: هر کاری که موجب قتلی گناهی بزرگی است اما قتلی که برای رضای خداوند متعال و احیای دین باشد گاهی مورد تاکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کاری که موجب احیای زندگی مردم شود بسیار لازم است، تصریح کرد: اگر با کفر مبارزه نکنیم زندگی خود را نابود کرده‌ایم چراکه آن‌ها درخت زندگی انسان‌ها را از بین می‌برند بخاطر همین می‌گویند که فرد کافر باید در شرایط خاصی کشته شود.

رهبر شیعیان بحرین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: در دین ما شوق به شهادت بسیار مورد تاکید قرار گرفته و کشتن کفار در شرایط خاص در روایات مختلفی آورده شده است.

وی ادامه داد: انسان از جنگیدن و کشتن فراری است و این فطرت انسان است اما گاهی قتالی خاص که احیای زندگی انسان‌ها را به دنبال دارد نیاز است که این همان جنگیدن در مسیر دین و حاکمیت الهی برای رفع ظلم ظالمان است.

شیخ عیسی قاسم یادآور شد: بر اساس آیات قرآن کریم ما باید خود را آماده کنیم تا با این آمادگی دشمنان خدا را بترسانیم، این آمادگی قوت و نیرو نکته بسیار مهمی است چراکه دشمنان خداوند نیز همیشه درحال آمادگی هستند و ما نیز باید آماده باشیم؛ آن‌ها به دنبال ظلم در زمین هستند و در نقطه مقابل ما وظیفه حمایت از مظلومان را داریم.

وی با تاکید بر اینکه جنگ میان حق و باطل همیشه بوده است، تصریح کرد: اگر در مسیر خداوند متعال جهاد نشود توسط نیروهای شیطان محیط زندگی انسان مورد تهدید قرار می‌گیرد به همین علت ما دشمن دشمنان انسانیت، عدالت، محبت و دشمن هر کسی که با خداوند متعال دشمنی می‌کند، هستیم و در این مسیر به شهادت و جهاد عشق می‌ورزیم.

شیخ عیسی قاسم دولت ترامپ را دولت شیطانی خواند و گفت: جبهه استکباری در باطن خود هیچ چیزی ندارد و فقط داد و فریاد می‌کند درحالی‌که جبهه مقاومت تاکنون در کشورهای مختلف به پیروزی‌های مختلفی دست یافته است و جایگاه جبهه پیروان حق با کفار قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه معامله قرن یک معامله استکباری است، مطرح کرد: در این معامله باید همه چیز خود را بدانیم چراکه ما در این معامله باید دست خدا را رها کرده و دست ترامپ را بگیریم و این ننگ بزرگی است به همین علت باید بیشتر دقت کنیم و آماده باشیم تا ننگ نپذیریم.

شیخ عیسی قاسم اضافه کرد: اگر صبر کنیم و تن به ذلت این معامله ندهیم رسیدن به نصرت الهی حتمی خواهد بود، درحالی‌که اگر این معامله را بپذیریم هیچ تضمینی برای آینده نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: اگر فهمیدیم جهاد در راه خدا برای ما مفید است به دنبال آن می‌رویم و دیگر کسی را مشاهده نخواهیم کرد که در مقابل حق عقب‌نشینی کند اما اگر متوجه اهمیت این جهاد نباشیم در آینده نتیجه این بی‌توجهی را خواهیم دید.

این چهره جبهه مقاومت با بیان اینکه معامله قرن همان دین‌فروشی است، مطرح کرد: هیچ مسلمان عاقلی دست خدا را رها نمی‌کند تا دست شیطانی را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنفرانس منامه در بحرین برای ما خجالت‌آور است که امیدواریم با موضع‌گیری‌های مناسب مسلمانان و کشورهای اسلامی مقابل این معامله قرن بایستیم و حریت، آزادگی، و عبودیت خداوند متعال را برای خود حفظ کنیم.

عیسی قاسم معامله قرن را یک امتحان دانست و گفت: ما هیچگاه حریت خود را نمی‌فروشیم و مقابل ترامپ خم نمی‌شویم و تنها راه مقابله با معامله قرن مقاومت است.

وی با بیان اینکه مقاومت یکی از آموزه‌های مقدس اسلام و دفاع از آزادگی ملل اسلامی است، مطرح کرد: ما باید از مردم فلسطین حمایت کنیم و این مقاومت برای هر ذره از خاک اسلام و برای هر فرد مسلمان لازم و ضروری است، مقابله با کشورهای استکباری از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی تا رسیدن به استقلال کامل و پیروزی باید دنبال شود.

عیسی قاسم با تاکید بر اینکه شهادت و جهاد ما برای امت و زمین خاصی نیست، مطرح کرد: مقاومت برای سعادت انسان‌هاست و به افراد خاصی محدود نمی‌شود؛ همه عالم باید بفهمند که ما به هیچ کسی تجاوز نمی‌کنیم چراکه به دنبال عزت، کرامت و شرف هستیم و به اذیت و آزار هیچ امتی راضی نیستیم چراکه اسلام به ما درس عزت و کرامت را داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوزه علمیه قم رهبر شیعیان بحرین شیخ عیسی قاسم آمریکا معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به گستره تاثیرگذاری عملیات تنبیهی «وعده صادق» اعلام کرد که این عملیات قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن صهیونیست را به هم ریخت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیست پس از ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی تلاش دارد خود را جمع و جور کند.

ابوعبیده افزود: دشمن همچنان در شن‌های غزه گرفتار شده، هیچ دستاوردی جز شرمساری و شکست نداشته است و از این ورطه برای کشتار و ویرانی بیشتر استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ روز است که دشمن بدون هرگونه هدف، چشم‌انداز و آزادی اسیران خود در شن‌های غزه گرفتار شده است. در دویستمین روز از جنگ غزه مقاومت همچنان مانند کوه استوار است. جهان قدرت مبارزان ما و ضربه‌های دردناک آن‌ها را نه تنها در مقابله با حمله‌های دشمن بلکه هنگام عقب‌نشینی آن‌ها نیز شاهد بود.

ابوعبیده گفت: ما تنها بخش اندکی از ضربه‌های قهرمانانمان به دشمن را به تصویر کشیده و ثبت کردیم. ضربه‌های ما به دشمن ادامه خواهد داشت و شکل‌ها و گونه‌های جدیدی را به خود خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله دروغ‌های کابینه دشمن آن است که تلاش دارد برای جهانیان این توهم را ایجاد کند که گردان‌های قسام را نابود کرده و تنها یک گردان در رفح باقی مانده است. این یک دروغ بزرگ است. ما از حقوق ملت خود، پایان جنگ، بازگشت آوارگان، بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

ابوعبیده ادامه داد: خون‌هایی که ریخته شدند تنها با گرفتن حق طبیعی ما و تحقق شروط مقاومت جبران خواهند شد. کابینه دشمن در دستیابی به توافق مبادله اسیران وقت‌کشی می‌کند و تلاش دارد در تلاش‌های میانجیگران برای دستیابی به آتش‌بس کارشکنی کند.

سخنگوی قسام گفت: سناریوی «رون آراد» شاید در دسترس‌ترین سناریو برای تکرار در مورد اسیران دشمن در غزه باشد. آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود تنها ما را به پایداری روی مواضعمان، حفاظت از حقوق مردممان و کوتاه نیامدن از آن سوق می‌دهد.

وی افزود: ما تمامی اقدامات وتلاش‌های نظامی و مردمی به ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق را ارج می‌نهیم. ما عمق تأثیر واکنش ایران و ضربه‌های آن به دشمن را درک می‌کنیم. حجم و ماهیت واکنش ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

سخنگوی قسام ادامه داد: دوره عربده‌کشی بی حساب و کتاب دشمن تمام شده است. پاسخ همراه با دست‌پاچگی دشمن به اقدامات مقاومت در تمامی جبهه‌ها اهمیت مقاومت را نشان می‌دهد.

ابوعبیده گفت: ما از مردم اردن می‌خواهیم که اقدامات خود را شدت ببخشند. ما از امتمان می‌خواهیم که به اقدامات خود در حمایت از مقاومت شدت ببخشد.

وی افزود: ما به مقاومت شجاع کرانه باختری و تمامی تلاش‌ها در وجب به وجب خاک سربلندمان درود می‌فرستیم. نخستین جبهه مقاومت جبهه کرانه باختری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو