Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر هشدار داد که «تیم ب» که شامل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مشاور امنیت ملی آمریکا، ولیعهد امارات و ولیعهد عربستان سعودی می‌شود، از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران شامگاه دوشنبه طی پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر هشدار داد که «تیم ب» (بنیامین نتانیاهو، بولتون، بن زاید و بن سلمان) تشنه جنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام توئیتری نوشت:«دونالد ترامپ صد در صد درست می‌گوید که ارتش ایالات متحده هیچ ربطی به خلیج فارس ندارد. خارج کردن نیروهایش ( از خلیج فارس ) کاملا در راستای منافع ایالات متحده و جهان است. ولی اکنون روشن است که "تیم بی" نگران منافع ایالات متحده نیست؛ آنها از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ هستند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ظریف جنگ با ایران جان بولتون آمریکا دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

به گزارش فارس به نقل از رویترز، مجلس سنای ایالات متحده اواخر روز سه شنبه به لایحه‌ای رأی داد که بر اساس آن مالک چینی این شرکت، بایت دنس، باید دارایی‌های برنامه ویدیوی کوتاه محبوب را ظرف حدود 9 ماه واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

این اقدام که روز شنبه توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ناشی از نگرانی‌ها در مورد دسترسی چین به داده‌های آمریکایی‌ها است.اکنون این لایحه به موافقت رئیس جمهور آمریکا نیاز دارد و بایدن قبلا گفته است که آن را امضا خواهد کرد.

سناتور مارکو روبیو، جمهوری خواه ارشد کمیته اطلاعاتی، گفت: سال‌ها به چین اجازه داده‌ایم یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در آمریکا را کنترل کند.»

تیک‌تاک که می‌گوید داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد و نخواهدگذاشت، استدلال کرده که این قانون ممنوعیتی است که حقوق آزادی بیان کاربران ایالات متحده را نقض می‌کند.

تیک‌تاک روز شنبه به کارکنان خود گفت: ما به مبارزه ادامه خواهیم داد، زیرا این قانون نقض آشکار حقوق 170 میلیون آمریکایی عضو تیک‌تاک تحت قانون متمم اول است. مجلس سنا با 79 رای موافق در مقابل 18 رای مخالف به این طرح رای مثبت داد.

دیگر خبرها

  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تحولات اوکراین| کودکان در مدارس برای جنگیدن آماده می‌شوند
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • چگونه چین به روسیه کمک می کند تا تحریمهای غرب را خنثی کند؟