Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ایجاد مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد و دستاوردهای حاصل از توسعه آن گفت: ایجاد مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد نمونه‌‌ای بی‌‌نظیر در آموزش عالی کشور، جهت تربیت فارغ‌‌التحصیلات توانمند و کارآفرین است. مهم‌‌ترین دستاورد یادگیری همراه با تحصیل؛ اشتغال به کار سریع‌‌‌تر بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی بوده که گسترش این مدارس در دانشگاه آزاد و ایجاد اطمینان از آینده،منجر به جذب حداکثری در این دانشگاه می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ایجاد مدرسه عالی مهارتی در واحد میاندوآب افزود: با توجه به ظرفیتی که در واحد میاندوآب وجود دارد و بهره‌‌مندی از هیئت علمی توانمند در رشته الکترونیک این واحد دانشگاهی؛ درصددیم تا بعد از دریافت مجوزهای لازم، مدرسه عالی مهارتی در رشته الکترونیک جهت افزایش مهارت‌‌های عملی دانشجویان این رشته تاسیس کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در ادامه درباره ماموریت این واحد دانشگاهی در طرح پایش خاطرنشان کرد: در طرح پایش، احیای قسمتی از دریاچه ارومیه به واحد میاندو آب واگذار شده و پایان‌‌نامه‌ها و پژوهش‌‌های مربوط در جهت حل مسائل کشور در این واحد دانشگاهی در راستای حل مشکلات مربوط به این دریاچه قرار گرفته است.

رستمی درباره تحقق شعار 1404 و قرار گفتن دانشگاه آزاد در جایگاه نخست آموزش عالی کشور یادآور شد: رسیدن به جایگاه نخست آموزش عالی کشور، علاوه بر توجه به تربیت فارغ‌‌‌‌‌‌التحصیلان با مهارت و کارآفرین و اهمیت به بحث پژوهش‌‌های کاربردی در جهت حل مسائل کشور؛ نیازمند برنامه‌‌‌ریزی صحیح در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور است که مهم‌‌ترین بخش تحقق این امر، قبل از سازمان مرکزی به روسای واحدها برمی‌‌گردد.

وی در پایان متذکر شد: درحقیقت، مسئولیت روسای واحدهای دانشگاه آزاد در تحقق شعار 1404 برای رسیدن این دانشگاه به جایگاه نخست آموزش عالی کشور مهم و سرنوشت ساز است که برای رسیدن به این هدف باید یک برنامه‌‌ریزی صحیح همراه با مدیریت هوشمندانه در جهت تشخیص نیازهای کشور برای داوطلبان ورود به دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب رامین رستمی مدارس مهارتی رشته الکترونیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب مدارس مهارتی رشته الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان‌الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الأقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان‌الأحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای