Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه از احتمال به کار گیری تاکسی‎‌های پرنده در جریان برگزاری این مسابقات خبر دادند.


به گزارش شریان نیوز، تصور سوار شدن به تاکسی پرنده و گذر از تمامی شلوغی‌ها و ترافیک خودرو‌ها در شهر آن هم در زمان برگزاری مهم‌ترین مسابقات ورزشی جهان یا همان المپیک برای هر علاقمند حضور در این مراسم ورزشی جذاب و لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان شهری پاریس به تازگی از احتمال به کار گیری تاکسی‌های پرنده در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه خبر دادند.

با وجود زیبای‌‎های بیش از اندازه و جاذبه‌های گردشگری پاریس، ماندن در ترافیک سنگین خیابان‌های این شهر مانند کابوسی است که هیچ گردشگری علاقه به اتلاف وقت خود در آن را ندارد. به همین دلیل مدیران و مسئولان شهرداری پاریس تصمیمات جدیدی برای هرچه باشکوه‌تر شدن مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه و استقبال بیشتر گردشگران در زمان برگزاری این مسابقات، اتخاذ کرده‌اند.

راه‌حل جالب مدیران شهری پاریس برای گریز از ترافیک خیابان‌های این شهر در جریان المپیک ۲۰۲۴

یک گردشگر خارجی پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شارل دوگل پاریس می‌تواند پس از یک ساعت با خودرو یا اتوبوس خود را به پاریس برساند. اما ممکن است این زمان در جریان شلوغ خیابان‌ها در زمان المپیک ۲۰۲۴ فرانسه افزایش چشمگیری داشته باشد. ایده تاکسی‌های پرنده که می‌توانند در مدت زمانی بسیار کوتاه مسافران را به محل اقامت خود و یا محل برگزاری مسابقات برسانند راهکاری بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با به کارگیری تاکسی‌های پرنده هر گردشگر بیش از ۶ دقیقه در انتظار تاکسی نخواهند ماند. شهرداری پاری ضمن امضای با چند شرکت هواپیمایی کار ساخت سایت پرواز تاکس‌های پرنده را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به پایان می‌رسانند و پس از سال پروژه ۱۸ ماهه تولید و طراحی تاکسی‌های پرنده آغاز می‌شود. البته در حال حاضر تعدادی از این وسایل نقلیه عجیب و پیشرفته ساخته شده است و کارشناسان مشغول آزمایش و انجام فرآیند‌های اطمینان از ایمنی آن‌ها هستند.

در صورت عملی شدن ایده تاکسی‌های پرنده می‌تواند احتمالا مدرن‌ترین سیستم حمل و نقل و خدمات رسانی برای جا به جایی را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شاهد باشیم.

برچسب هاتاکسی‌های پرنده

منبع: شریان

کلیدواژه: تاکسی های پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟

تا الان حضور سه کشتی گیر خوزستانی در پاریس قطعی شده است.

طرفداری | رییس هیات کشتی خوزستان درباره استقبال کم از مسابقات کشتی اهواز پرده برداشت.

رمضان جمالپور، رئیس هیات کشتی خوزستان، در نشست خبری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی اظهار کرد:

حدود سه سال پیش که مسئولیت هیات کشتی استان را به عهده گرفتم رتبه استان در کشور نهم بود. با تلاش و همکاری پیشکسوتان، اکنون در جایگاه سوم قرار داریم.

وی افزود:

سال قبل اکثر تیم‌های استان در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو رفتند که مهمترین آنها، قهرمانی تیم بزرگسالان استان بود. کشتی گیران استان در سال گذشته ۱۵۰ مدال بین المللی کسب کردند، همچنین اکثر ترکیب تیم‌های ملی متعلق به کشتی‌گیران استان بود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت:

کشتی گیران استان سال گذشته سه مدال جهانی کسب کردند و رقابت های لیگ‌برتر کشتی فرنگی کشور نیز با حضور سه نماینده استان برگزار شد و در پایان عنوان قهرمانی به نماینده خوزستان رسید.

وی ادامه داد:

ابتدای امسال، پنج کشتی‌گیر استان به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور یافت که همگی آنها موفق به کسب مدال شدند؛ همچنین امین میرزازاده کشتی گیر پرآوازه استان، به عنوان برترین فرنگی‌کار آسیا شناخته شد که در نوع خوبی سابقه بود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت:

تاکنون حضور سه کشتی گیر استان در مسابقات المپیک قطعی شده و ۲ کشتی گیر دیگر استان شانس حضور در المپیک را دارند.

وی افزود:

از آنجا که ورزش خوزستان به ویژه رشته کشتی، هنوز موفق به کسب طلای المپیک نشده امیدواریم بعد از سال ها حداقل یک طلای المپیک در مجموعه افتخارات کشتی استان قرار گیرد.

جمالپور در خصوص مسابقات بین المللی جام‌ تختی گفت:

سعی کردیم همه شرایط را برای برگزاری باشکوه این رقابت ها مهیا کنیم و میزبان شایسته ای برای این پیکارها باشیم.
وی با اشاره به حضور تیم‌های ارمنستان و سوریه در این رقابت ها افزود: در این پیکارها ۱۲۰ کشتی گیر روی تشک می روند که ۴۰ نفر خوزستانی هستند؛ با توجه به اینکه رقابت های جام تختی آخرین چرخه انتخابی تیم ملی است سعی می‌کنیم سطح کیفی مسابقات را بالا ببریم.

رییس هیات کشتی خوزستان در خصوص غیبت دیگر کشورها در این پیکارها گفت:

فدراسیون تلاش کرد تیم های بیشتری در این رقابت ها شرکت کنند اما به دلیل در پیش بودن مسابقات المپیک بسباری از کشورها در این‌ مسابقات شرکت نکردند.

وی افزود:

با توجه به حضور کشتی گیران استان در بازی های المپیک، تمام‌ی حمایت خود را از ورزشکاران المپیکی انجام می‌دهیم تا در این پیکارها موفق شوند، همچنین پاداش هایی برای آنها در نظر گرفته ایم.

رییس هیات کشتی خوزستان در خصوص استخدام برخی از کشتی گیران استان در سازمان ها و شرکت های استان گفت:

سال گذشته با تلاش هیات، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری ۲۴ نفر از قهرمانان کشتی استان در شرکت گروه ملی استخدام شدند که تلاش می‌کنیم قرارداد آنان مجدد تمدید شود.

وی افزود:

با توجه به اینکه خوزستان قطب کشتی فرنگی است انتظار داریم یکی از مربیان استان به عنوان سرمربی تیم ملی در رده های پایه باشد و در یک رده سرمربی داشته باشد؛ با وجود اینکه بیش از ۵۰ درصد کشتی گیران تیم های ملی خوزستانی هستند اما مربیان تیم‌ ملی از دیگر استان ها هستند و این موضوع حواشی برای ما به وجود آورده است.

جمالپور در خصوص رقابت حساس سعید اسماعیلی کشتی گیر خوزستانی با محمد گرایی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک نیز گفت:

هر ۲ کشتی گیر سرمایه های کشتی ایران هستند و امیدوارم که موفق باشند؛ به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و نظر آنها بسیار مهم است.

جمالپور در پایان گفت:

آمادگی آن را داریم که میزبان مسابقات ملی در رده های سنی پایه باشیم چرا که اولویت ما توجه به پایه ها است.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام‌تختی روزهای ششم و هفتم اردیبهشت در اهواز برگزار می شود.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی