Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قدرتی گفت: دستگاه قضایی استان با هیچ شخص و گروهی عهد اخوت نبسته است و در مسیر مبارزه با فساد از هیچ احدی واهمه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان با مردم قزوین که در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، بیان کرد: بدون ‌تردید شهید بهشتی جزء چهره‌ های استثنایی انقلاب بود و هفته قوه قضائیه یادآور تلاش ها و مجاهدت های این شهید مظلوم و 72 تن از یاران باوفایش است که در حادثه 7 تیر ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: شهید عدالت، شهید بهشتی معمار و پایه‌ گذار دستگاه قضایی بود و همچنان نگاه ایشان که همان اجرای قانون و تحقق عدالت بود، در این نهاد انقلابی پابرجا است.

 

وی عنوان کرد: از ویژگی های بارز این شهید مظلوم ولایتمداری بود و در تمامی ابعاد زندگی و مدیریتی تکلیف محور و ولایت محور بود و به تعبیر امام خمینی (ره) ایشان یک ملت بود.

 

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: هر چه که امروز به آن می بالیم را مدیون خون شهدا هستیم و این عزت، افتخار، اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل برافراشته بودن پرچم ولایت است.

 

وی در ادامه تأکید کرد: ما مسئولان در سخن توانسته ایم رهرو راه شهداء و ولایت باشیم اما در عمل ضعف داریم و کمی عقب مانده‌ ایم و اگر بخواهیم در اوج قله های اقتدار بایستیم باید از مسیری که شهدا، امام شهدا و ولایت برای ما ترسیم کردند، منحرف نشویم.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: دستگاه قضایی در مسیر تحول قرار گرفته و شعار ریاست معظم قوه قضائیه مبارزه با فساد و تبعیض و همچنین دفاع از حقوق عامه و کرامت انسانی است و بدون شک این نگاه نوید بخش حرکتی مثبت در تحقق گام دوم انقلاب است.

 

وی خاطرنشان کرد: گفتمان اساسی انقلاب اسلامی عدالت بود و شکل گیری انقلاب ما به دلیل ناعدالتی ها و تبعیض های رژیم منحوس طاغوت بود به همین خاطر در نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد تحقق عدالت باید اولویت باشد و درخت انقلاب ما ریشه در معارف دینی و اخلاقی برگرفته از سیره اهل بیت (ع) دارد و این معارف هر چه بیشتر باید در جامعه باید تقویت شود.

 

حجت الاسلام قدرتی گفت: دستگاه قضایی استان برخورد با مدیران متخلف و مفاسد اقتصادی را با جدیت آغاز کرده و از سال گذشته پرونده های بسیاری در استان تشکیل شده است و مدیران باید پاسخگوی تخلفات، جرائم و دست اندازی های خود به بیت المال و حقوق مردم باشند.

 

وی اعلام کرد: دستگاه قضایی استان با هیچ شخص و گروهی عهد اخوت نبسته است و در مسیر مبارزه با فساد از هیچ احدی واهمه ندارد و جدی است و نخواهیم گذاشت فشارهای سیاسی عده ای خواص، بر تصمیمات قضایی ما اثرگذار باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: باید همه تلاش کنیم تا گلوگاه های فساد شناسایی شود و ما در بحث مبارزه با فساد با نگاه پیشگیرانه وارد شده ایم و با همین نگاه نظارت های دستگاه قضایی به خصوص بر شوراهای تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه های مختلف تشدید می شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه هرچه ارزش های اخلاقی و آموزه های دینی در جامعه کمرنگ شود، جرائم و آسیب های اجتماعی و در نتیجه ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی افزایش می یابد، یادآور شد: در سال 96 حدود 280 هزار پرونده به دستگاه قضایی استان وارد شد و این تعداد در سال 97 به 320 هزار پرونده رسید که افزایش 12 درصدی را شاهد هستیم و این موضوع زیبنده استان قزوین نیست.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت بیرجند خطبه نماز جمعه نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت شبستان بیرجند رئیس کل دادگستری استان قزوین مبارزه با فساد دستگاه قضایی عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم