Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده ۱۸۰ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه شرایط مناسبی برای فعالیت سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: درب شهرک های صنعتی قزوین به روی صنعتگران و سرمایه گذاران باز است و مشوق های ویژه مالیاتی در آنها در نظرگرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: زمین در اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین به شکل اقساطی و با شرایط ویژه در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن شهرک های صنعتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: سال گذشته ۶۰ جواز تاسیس در تربت حیدریه و ۳۶ جواز در شهرستان‌ های زاوه و مه ولات برای واحدهای صنعتی و تولیدی صادر شد که نشان‌ دهنده علاقه‌ مندی سرمایه‌ گذاران به فعالیت در این شهرستان ها است.   محمدرضا ملکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری این پروانه‌ها به ۱۵۹ هزار میلیارد ریال می‌رسد و پیش‌ بینی می‌ شود برای هزار و ۶۰۸ نفر اشتغال ایجاد کند.   وی ادامه داد: اگر این واحدها به مرحله بهره‌ برداری برسند رونق اقتصادی قابل توجهی را در منطقه به همراه خواهند داشت و طی سال گذشته ۹ پروانه بهره‌ برداری نیز صادر شد که با سرمایه‌ گذاری ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای ۱۶۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.   ملکی به طرح‌ های توسعه‌ ای اشاره کرد و افزود: هشت واحد طی سال گذشته دارای طرح توسعه بوده‌ اند که برای آن‌ ها مجوز بهره‌ برداری صادر شده است.   وی ادامه داد: این طرح‌ ها با سرمایه‌ گذاری ۸۰ میلیارد ریالی برای افزون‌ بر ۵۳۷ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده‌ است که این نشان‌ دهنده افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به سال‌ های قبل است.   مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: هم اکنون ۱۱۵ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در منطقه وجود دارد که از این تعداد، ۹۱ واحد فعال، هشت واحد نیمه فعال، چهار واحد نیمه تعطیل بوده و پروانه فعالیت چهار واحد نیز باطل شده است.   ملکی افزود: واحدهای صنعتی در شهرک‌ های صنعتی و خارج از شهرک‌ ها مستقر هستند که ۲۳ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ های صنعتی شماره یک و ۲ و ناحیه صنعتی رضوی قرار داشته است و ۶۹ واحد در خارج از شهرک‌ ها مشغول به فعالیت هستند.   مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند