Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خدائی از راهیابی ۲۱ متسابق از شهرستان طبس به مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خبر داد.

حجت‌الاسلام «دادخدا خدائی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در دو بخش خواهران و برادران در خردادماه با حضور بیش از 100 متسابق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس بیان داشت: چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، اذان و دعاخوانی، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار شد.
 

وی با اشاره به مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، مطرح کرد: از هر رشته سه نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند که در مجموع در شهرستان طبس 21 نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند که از این تعداد هفت نفر برادر و 16 نفر خواهر هستند.
 

حجت الاسلام خدائی با اشاره به راه‌یافتگان بخش برادران به مرحله استانی مسابقات، اعلام کرد: محمد کریمی در حفظ پنج جزء، حسینی بخشی در رشته قرائت، مصطفی حیدری در رشته ترتیل، حسین داریوش و مهدی ناظمی در رشته دعاخوانی و مجید فتحی و علی کفاشی در رشته اذان به مرحله بعدی راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه در بخش خواهران در رشته حفظ پنج جزء نجمه طاهری پاکدل، مریم سعیدیان و فاطمه زارع به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و به مرحله استانی راه یافتند، اضافه کرد: همچنین در رشته حفظ 10 جزء مریم نظری، سعیده فاطمی و زینب پارسا، در حفظ 20 جزء معصومه باقری و در حفظ کل صدیقه خسروی‌زاده، زهرا بخشی و نرگس صفایی به مرحله استانی راه یافتند.
 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس با اشاره به اینکه در رشته ترتیل مرضیه آریامنش، زکیه ابوالحسنی و سعیده فتحی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و به مرحله استانی مسابقات راه یافتند، بیان کرد: در رشته دعاخوانی نیز مریم ناظمی و نرگس فتحی و در رشته قرائت نیز سید مرضیه رضوی به مرحله استانی چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌ جنوبی راه یافتند.
 

حجت الاسلام خدائی با یادآوری اینکه شیوه‌نامه مسابقات زمان برگزاری مرحله استانی نیمه دوم خردادماه تا قبل از پایان یافتن تیرماه سال آینده اعلام شده، خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی مرحله کشوری 15 تا 25 مردادماه در شهر قم و مرحله نهایی مرحله کشوری نیز طی روزهای دهم تا بیستم مهرماه و به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شیراز کانون های مساجد قوه قضائیه اردبیل خطبه نماز جمعه نماز جمعه مسابقات مرحله استانی مرحله استانی خراسان جنوبي مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان