Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@06:29:53 GMT

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۱۳۱

ساعت24 - باشگاه سلتیک بار دیگر برای جذب میلاد محمدی، دفاع چپ تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام آمادگی کرد.

با وجود تلاش‌های باشگاه سلتیک به مکس لوو، مدافع ۲۲ ساله و انگلیسی تیم آبردین به نظر می‌رسد میلاد محمدی در صدر اهداف نقل و انتقالاتی تیم سلتیک قرار گرفته است.

مدافع ۲۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام لیگ روسیه پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه آخمت گروژنی را رد کرد تا فوتبالش را در باشگاه و شاید لیگ دیگری دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، سال گذشته و پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم مورد توجه سلتیک بود، اما در نهایت تصمیم گرفت تا پایان قراردادش یعنی می ۲۰۱۹ در آخمت گروژنی بماند.

طبق ادعای این رسانه محمدی با وجود تخصص بازی در پست دفاع چپ می‌تواند در سمت راست خط دفاعی سلتیک هم بازی کند. به نظر می‌رسد او جانشین مناسبی برای کِی ران تیرنی، مدافع ملی پوش سلتیک باشد که در این تابستان از تیمش جدا شده، اما در واقع نیل لنون، سرمربی سفید و سبزپوشان گلاسکو برنامه‌های دیگری از جذب محمدی دارد.

سلتیک همچنین درآستانه از دست دادن امیلیو ایزاگیره، دفاع چپ هندوراسی خود است که در پایان قراردادش می‌خواهد از این تیم برود و در این حالت محمدی ایده آل‌ترین گزینه برای جانشینی مدافعانش است.

مدیران باشگاه سلتیک که پس از فروش تیرنی پول خوبی به دست آورده اند، می‌توانند با صرف بخشی از این مبلغ میلاد محمدی را به خدمت بگیرند چراکه هواداران سلتیک به هیچ وجه رضایت نمی‌دهند پس از فروش تیرنی با قیمتی مناسب، بازیکن خوبی جانشین او نشود.

به هر حال حضور میلاد محمدی در سلتیک که تجربه بین المللی خوبی هم دارد، ضمن رفع مشکلات این تیم در سمت چپ خط دفاعی می‌تواند پروژه هوشمندانه‌ای برای مدیران باشگاه و نیل لنون باشد.

البته برخی رسانه‌های بلژیکی هم از تمایل تیم‌های اندرلخت و خنت برای جذب محمدی خبر داده اند و در نهایت باید دید مدافع تیم ملی کشورمان در نقل و انتقالات تابستانی پیراهن کدام تیم اروپایی را بر تن می‌کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فوتبال لژیونر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار خط مشی گل محمدی را دنبال می کند | پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا زادمهر، درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند. بچه‌ها مصمم هستند که در شش بازی آخر نتیجه بگیرند و به لغزش استقلال امید دارند. یکی از قشنگی‌های فوتبال به همین است که تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد عملکرد خوب اوسمار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اوسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین موضوع را عنوان کرده است. یکی از خوبی‌های شخصیت اوسمار این است که به نیکی از همکاران قبلی خود یاد کرده و خط مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم‌فصل هم تیم نشاط و شادابی خاصی پیدا کرده است. اوسمار مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای است. همین که الان اوسمار اینجاست انتخاب گل محمدی بوده است؛ به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می‌کند. این برای فوتبال ما خوب است که تیم‌ها رقیب بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم دست خودشان است. استقلال اگر بازی‌ها را ببرد، قهرمان می‌شود و پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: من از وقتی که یادم هست بحث بر سر این است که این دو تیم خصوصی شوند. باید کارشناسی زیادی در این باره صورت بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی بوده و این کار هم نتیجه خوبی داشته باشد.

کد خبر 845635 منبع: تسنیم برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار خط مشی گل محمدی را دنبال می کند | پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است
  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!