Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:29:50 GMT

روزنامه پاکستانی: "ترامپ" متجاوز است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۱۴۷

خبرگزاری میزان- روزنامه پاکستانی «نیشن» نوشت: دونالد ترامپ پس از خروج غیرقانونی از برجام و اجرای مجدد تحریم های ضدایرانی این بار اقدام به فرستادن پهپادجاسوسی به ایران کرد و ثابت کرد که او متجاوز است نه ایران. تاریخ انتشار: 07:46 - 04 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان روزنامه پاکستانی قدرت نظامی اقدامات تحریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/

 

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

رئیس جمهور در آغاز سفر ۲ روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور به شکل رسمی از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.

 سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور

رییس جمهور کشورمان که به پاکستان سفر کرده در بدو ورود به اسلام آباد یک درخت غرس کرد .

سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد در بدو ورود به پایتخت پاکستان به نشانه دوستی بین دو کشور یک نهال کاشت.

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

 در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • طرز پخت ۲۰۰ کیلو کله پاچه توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)
  • سنگ تمام پاکستانی ها برای استقبال از رئیس جمهوری ایران | تصاویر
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد