Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:43:43 GMT

بچگی های مهناز افشار/ببینید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۱۷۴

بچگی های مهناز افشار/ببینید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهناز افشار که این روزها در آلمان به سر می‌برد با انتشار این تصویر تولد خواهرزاده‌اش را تبریک گفت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما بازیگر مهناز افشار سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...

مهسا قربانی و مهناز ذکایی در آستانه ثبت یک اتفاق تاریخی بودند که این فرصت از آن ها گرفته شد

طرفداری | در حالی که همه منتظر یک اتفاق تاریخی بودند، ناگهان داوران زن دربی حذف شدند!

در روزهایی که گمانه زنی ها درباره داور دربی به حداکثر رسیده بود، مهدی تاج اعلام کرد این مسابقه با حضور تکنولوژی وی ای آر برگزار می شود و قرار است در این اتفاق دو داور زن هم حضور داشته باشند تا یک اتفاق تاریخی در فوتبال ایران رقم بخورد.

این دو داور خانم، کسی نبودند جز مهسا قربانی و مهناز ذکایی، از معدود داوران ایرانی که موفق به کسب لایسنس VAR شدند و از داوران الیت کشور به شمار می‌ روند.

اما در آستانه دربی، عکس ذکایی در ورزشگاه آزادی و در حال تماشای بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد هواداران استقلال به شدت نسبت به انتخاب او معترض شوند و در نهایت او از لیست داوران حذف شد.

پس از این جریان، سعدالله گلمرادی، داور تاجیک جانشین ذکایی شد. با این حال طولی نکشید که مهسا قربانی هم از لیست داوران دربی کنار گذاشته شد.

داستان از این قرار بود که فدراسیون فوتبال، از بازدید داوران دربی از ورزشگاه آزادی و اتاق VAR خبر داد و تصاویری از این بازدید را منتشر کرد اما هیچ اثری از مهسا قربانی در هیچکدام از تصاویری فدراسیون به چشم نمی‌خورد.

در نهایت کمیته داوران دومین زن داور را هم از دربی کنار گذاشت و سهیل مهدی اعلام کرد این اتفاق برای جلوگیری از حواشی است!

اما اگر این دو داور زن در دربی حضور داشتند چه اتفاقی رخ می داد؟ آن ها تبدیل به اولین داوران زن دربی می شدند و اولین داوران زنی که موفق شدند در فوتبال ایران بازی مردان را قضاوت کنند.

این اتفاق احتمالا باعث می شد حساسیت های فیفا هم کمتر شود و البته نقطه قوتی هم در کارنامه این داوران محسوب می شد ولی در نهایت به شکلی عجیب هر دو داور زن دربی حذف شدند!

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...