Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@16:13:56 GMT

علت بد بو شدن گاز معده

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۱۷۶

مشکلات مربوط به روده باعث بدبو شدن گاز معده می‌شود؛ باکتری‌های روده در طول فرآیند هضم، ترکیبات حاوی گوگردی مانند هیدروژن سولفید تولید می‌کند که بوی زننده‌ای را در گاز معده به وجود می‌آورند.

اخبار اجتماعی-   علاوه بر این، موادغذایی مصرفی می‌توانند بر تناسب باکتری‌های درون کولون تاثیر بگذارند و در نتیجه گاز معده هم از این عدم تناسب بی‌نصیب باقی نمی‌ماند، محققان می‌گویند که بعضی از افراد دارای فلور خاصی درون روده‌شان هستند که میزان ایجاد گاز معده را بیشتر می‌کند و حتی بدبویی این گاز را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معده موادغذایی نفخ معده درد گاز معده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تناسب و ضرورت دو اصل مهم در دفاع مشروع حق طبیعی یک کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوقدانان کشور درباره عملیات دفاعی ایران در پاسخ به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی در سوریه به شرح زیر است:

عملیات دفاعی "وعده صادق" نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران و فرماندهان نظامی و نیز انهدام کامل ساختمان دارای مصونیت و حفاظت دیپلماتیک سفارت، بر طبق ماده‌ی ۵۱ منشور ملل متحد و همچنین اعمال حق ذاتی دفاع مشروع بر اساس مقررات و ضوابط بین‌المللی، صورت گرفته است.

در متن ماده‌ی ۵۱ منشور آماده است که: هیچیک از مقررات منشور به حق ذاتی دفاع انفرادی یا جمعی در صورت وقوع حمله مسلحانه علیه یکی از اعضای ملل متحد خدشه وارد نمی‌کند تا زمانیکه شورای امنیت اقدامات لازم برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را به عمل آورد.

با عنایت به این ماده و ارجاع فوری موضوع تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از سوی کشورمان به شورای امنیت ملل متحد و همچنین عدم انجام تکالیف شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی به علت کارشکنی‌های ایالات متحده در حمایت از رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو مسؤولیت پذیر و پایبند به منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل با تصمیم قاطعانه مسؤولین کشوری و لشکری و با بهره‌گیری از حق طبیعی خود و همچنین وجود دو اصل مهم و حیاتی در دفاع مشروع یعنی "تناسب" و "ضرورت" به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل متحد، اقدام به دفاع مشروع نمود.

لازم به ذکر است که این اقدام صرفاً پاسخی در برابر حملات گذشته رژیم آپارتاید اشغالگر به اماکن دیپلماتیک ایران بوده است و هیچیک از مناطق غیرنظامی هدف قرار داده نشده و صرفاً اهداف نظامی هدف قرار گرفته‌اند و حتی غیرنظامیان را به عنوان تلفات جانبی قربانی نکرده است لذا اصل "تفکیک" نیز رعایت گردیده است.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر پایبندی خود به قواعد بین‌المللی تاکید نموده و اعلام کرده است که به صورت قاطعانه با متجاوزین به حاکمیت و استقلال خود بر طبق اصول و قواعد حقوق بین‌الملل برخورد خواهد کرد.

در پایان انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوقدانان کشور ضمن حمایت قاطع از اقدامات مشروع و بحق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صیانت و دفاع از منافع ملی، بر حفظ تمامیت ارضی و احترام به اصول و قواعد دیپلماتیک از سوی دولت‌ها و نیز پایبندی به اهداف و مقاصد مندرج در منشور ملل متحد تاکید می‌کنند.

کد خبر 6080971

دیگر خبرها

  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • برای درمان نفخ معده چه دمنوش‌هایی بخوریم؟
  • این باکتری‌ها به خون انسان تشنه هستند!
  • این موجودات دوست داشتنی را بخورید!
  • عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟
  • عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • نکته جالب درباره عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • تناسب و ضرورت دو اصل مهم در دفاع مشروع حق طبیعی یک کشور است
  • این باکتری‌ها به خون انسان تشنه‌اند
  • عملیات وعده صادق بر اساس اصول تناسب و ضرورت بود