Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر شیعیان بحرین گفت: معامله قرن به معنای رها کردن دست خدا و دست دادن با ترامپ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «شیخ عیسی قاسم» شب گذشته(دوشنبه 3 تیرماه) در همایش شباب المقاومه که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، قتل را از گناهان بزرگ توصیف کرد و گفت: اگر از خودمان دفاع نکرده و با دشمنان نجنگیم، زندگی خود را در معرض نابودی قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافران حتی به درخت نیز رحم نمی کنند و بر این اساس باید کشته شوند.


رهبر شیعیان بحرین با اشاره به شوق مسلمانان به جنگ با کافران و شهادت در راه خدا افزود: جهاد گرچه کار سختی است اما برای مسلمانان لازم می باشد. سرشت انسان با جنگ مخالف است و خداوند نیز نفرت از جنگ را در دل مردم قرار داده است اما جنگ در راه خدا سبب احیای زندگی انسان ها می شود.


وی جنگ با دشمنان خدا را عامل عزت و کرامت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان در آمادگی قرار دارند ما نیز باید آماده نبرد با آنها باشیم و این مساله ای است که قرآن بر آن تأکید دارد. ما وظیفه دفاع از مستضعفان و مقابله با فسادطلبی دشمنان را برعهده داریم.


شیخ عیسی قاسم داشتن قدرت و نیرو را سبب هراس دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: ما با توجه به آیات قرآن کریم باید به جهاد و شهادت در راه خدا عشق بورزیم چرا که عشق به جهاد از ضروریات دین است و محیط زندگی انسان ها به وسیله جهاد با دشمنان خدا پاکسازی می شود.


وی با تأکید بر همیشگی بودن جنگ میان حق و باطل گفت: جهاد از دستورهای خداوند به شمار می آید و ما باید به فرمان خدا توجه کنیم.


رهبر شیعیان بحرین در بخش دیگری از سخنان خود، دولت ترامپ را شیطانی توصیف کرد و افزود: این دولت صدای بلندی دارد و به داد و فریاد می پردازد.


وی معامله قرن را به شدت محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: در معامله قرن همه چیز را از دست می دهید و حتی باید با ترامپ دست بدهید و دست خدا را رها کنید. کدام انسان مسلمانی دست خدا را رها کرده تا با ترامپ دست دهد.


شیخ عیسی قاسم با تأکید بر لزوم تن ندادن به این معامله ذلت بار تأکید کرد که معامله قرن به معنای فروختن دین و جدا کردن دست از خداست. متاسفانه فردا قرار است همایشی درباره معامله قرن در بحرین برگزار شود که خجالت آور است.


وی مقاومت را تنها راه ایستادگی در برابر معامله قرن عنوان کرد و گفت: ما هیچگاه در برابر ترامپ تعظیم نکرده و آزادگی خود را نمی فروشیم. مقاومت بر همه مسلمانان واجب است و ما وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم.


رهبر شیعیان بحرین در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: جهانیان بدانند که ما اهل تجاوز نیستیم بلکه درس اسلامی یعنی عزت و کرامت را دنبال می کنیم.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس اردبیل بیرجند کانون های مساجد شیراز قوه قضائیه مسجد معامله قرن آیت الله شیخ عیسی قاسم بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • نقدی بر پنج ترجمه از کتاب «فصوص الحکم» ابن عربی
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت