Web Analytics Made Easy - Statcounter

راشدی مدیر مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعتی پیش براثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پراید  در محور خاش به زاهدان کیلومتر ۶۵ ۳نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی افزود: با اعلام به مرکز فوریت های پزشکی بلافاصله تیم امداد هوایی به محل حادثه اعزام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:مصدومین توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

حادثه رانندگی در خاش

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر

محمدرضا محمد حسینی  بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. در این حادثه که دقایق پیش رخ داد متاسفانه یکی از سرنشنیان این خودرو یک نفر راهی بیمارستان شد و سرنوشت سرنشین دیگر هنوز مشخص نیست و امداد گران هلال احمر در حال یافتن این سرنشین در رودخانه هستند.

وی اظهار کرد : این خودرو در حال گذر از مسیر جنوب به شمال در ۲ راهی سنار معروف به منطقه "للجار " بخش مرزن آباد بود و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر